:: cele mai frumoase zile..


N-am mai scris de ceva vreme pe aici..am avut parte de multe zile frumoase, alaturi de pisoiul meu scumpic si dulce Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket.
E minunat de fiecare data cand suntem impreuna Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket..imi place cand ne plimbam si ma tine de mana,cand imi fura cate un pupic Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket. Imi place cum imi zambeste..cum ma tine in brate Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket…cum ma saruta.
Mi-e dor de el in fiecare minut cand nu e langa mine. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Seara trecuta mi-a demostrat ca el chiar tine la mine si ii pasa de mine.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Iar eu pe zi ce trece tin din ce in ce mai mult la el, chiar daca uneori ma mai supara trec repede peste, Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket pt. ca nu am cum sa fiu suparata pe el.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

