:: 1 sep


Azi e prima zii din toamna, e trecut de miezul noptii, ora 1:58…toata lumea doarme..numai eu n-am somn…ma tot gandesc ca mai sunt 2 zile si am uratu’ ala de examen la algebra..Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket si nu stiu ce voi face Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket..Niciodata nu mi-a placut matematica, niciodata n-am inteles-o.
La ce imi trebuie mie sa stiu atatea teoreme..T.Sylvester,Iacobi,Grassman…Jordan ala..Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Cel mai rau imi pare pentru persoanele dragi mie..ca nu pot sa fiu cum si-ar dori ei si ii dezamagesc de cele mai multe ori. Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Acum o sa ma duc sa dorm..imi vine in minte melodia „don’t worry,be happy”, dar n-am cum sa nu-mi fac griji..cand ma voi trezi maine dimineata sper sa vad intr-un alt fel viata. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

