:: azi…:(


Azi de dimineata m-am intalnit cu prietenul meu, apoi am mers sa ne luam abonamente. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

M-am simtit aiurea..pt ca am vrut sa par altfel, sa nu ii mai dau atentie..si sa nu-l mai sarut asa de mult cum il sarutam inainte…el m-a sarutat…dar eu….

Acum imi pare rau ca m-am purtat asa cu el, si nu stiu de ce..el e atat de dulce si scump..l-as saruta in continuu…si chiar daca ma supar uneori pe el..imi trece..ca nu pot sa stau suparata pe el mult timp..si chiar daca daca nu arata uneori sunt convinsa ca el tine la mine..Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

