:: ploaie..si iar ploaie..


Uoffff..nu se mai termina odata..ploaie, vant..frig…mi-ar fi placut mai mult sa ninga decat sa ploua atat. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Azi nici nu m-am dus la facultate…am avut un modul pe la 9:50 de sport..apoi pe la vreo 3:15 retele, dar nu s-a facut. Am fost inspirata cand am zis ca stau acasa. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Azi n-am facut mai nimic…am stat la calc, am mai invatat cate ceva ,am ascultat muzica, am facut mancare..am mai iesit si afara, pe ploaie. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nimic nou..doar concursul de la radio prahova…am castigat un film pe dvd.

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketI’m not feelin’ so good…i miss him! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ascult: RBD-Este corason

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

