:: Petrecere de spanioli


Vineri seara am fost cu prietenul meu, cu Sorin si Florin la o petrecere data de spanioli.
Am observat ca sunt f.diferite petrecerile lor fata de ale noastre…la noi…muzica este data la maxim..intuneric, se vb cam putin..in schimb se simte muzica,toata lumea danseaza…la ei..muzica d-abia se auzea..iar ei vorbeau atat de tare..sunt cam ciudati..tot mai mult imi plac petrecerile noastre..ale romanilor. A fost dragut..am mancat tortellias..si am baut sangria
…bautura traditionala spaniola.
A fost prima oara cand am mers cu prietenul meu la o petrecere…nu prea m-am simtit in largul meu..plus ca mai eram si racita..am fost linistita .nu-mi place cand sunt asa…in fine…
Saptamana asta plecam la munte..sper sa fie frumos.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la :: Petrecere de spanioli

  1. Militaru zice:

    la spaniolii de la noi ai fost?

  2. Andreyutza zice:

    Da..la Angel si Maria 🙂

  3. Adela zice:

    Tortelini,mancare cu specific spaniol? Hmm,sigur nu era tortilla?

  4. Andreyutza zice:

    da Ade..ai dreptate 😛

Lasă un răspuns

