:: marti


Vineri – pregatiri pt munte…pe seara am plecat spre Busteni..am ajuns pe la 10:30, am facut un gratar mic, am baut suc..am ascultat muzica…iar pe la 1 noaptea ne-am dus sa dormim..cativa dintre noi…ceilalti au mai stat pana la 5 dimineata..

Sambata – cand m-am trezit de dimineata..m-am uitat pe geam, ningea atat de frumos..am mancat, apoi pe la 1:30 eu, prietenul meu si Florin am plecat spre Brasov, pe ninsoarea aia mare…dar a meritat! In Brasov era putin mai cald, nu era zapada. Ne-am plimbat cateva ore prin Brasov, ne-am cumparat floricele de la un nene de pe-acolo, am fost la Biserica Neagra, apoi am urcat pana sus…se vedea atat de frumos Brasovul de acolo!
Ne-am uitat prin magazinele de suveniruri…mi-a cumparat prietenul meu niste cercei draguti. Am stat ceva timp sa ma decid pe care sa mi ia..
Aaa…si am uitat sa zic de frunza..am sa o pastrez, ca e de la el.

Duminica – ne-am trezit pe la 10:30-11, am facut mancare , am mancat , ne-am jucat remi..apoi ne-am dus sa impachetam..da..pe la 3 am plecat de la cabana, si am luat microbuzul spre Ploiesti..si asta a fost tot..mi-a parut rau ca a trebuit sa plecam..si in micobuz eram trista..si ma uitam si la el, ma tinea de mana, si el era trist..ii parea rau ca ne despartim dupa atatea zile petrecute impreuna..Te iubesc mult de tot pisoias scump!

Luni – 12 nov, a fost ziua noastra. M-am trezit de dimineata..i-am trimis un msg frumos..apoi..pe la 1 am plecat spre facultate…m-am dus cam degeaba..M-am intalnit cu Angel si Maria si m-au luat la ei acasa. Am baut un ceai cald, am ascultat muzica..si ne-am jucat carti…la 6 trebuia sa ma intalnesc cu pisoiul meu, dar am intarziat 20 de min..iar cand am ajuns ma astepta cu un trandafir. A fost atat de dragut! Am mers la Mac Donald’s..apoi..am mai stat putin in parc..am mai vb..si pe la 8:20 am plecat la microbuz. A trecut f.repede timpul! 😦

Marti – 13 nov..e zii libera..dar am atatea de facut..trebuie sa ma apuc de facut curatenie..apoi..sa mai citesc cate ceva despre php. Nu imi merge bine netu si ma cam enerveaza.

Florin s-a cam suparat putin pe mine..sper sa-i treaca..:( scuze daca te-am stresat prea mult. 😐

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

