Le Fabuleux Destin d’Amelie Poulain


Un film absolut extraordinar din care aveti ce invata cu siguranta. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nu stiu cati dintre voi l-ati vazut, va recomand sa-l vedeti cand aveti ocazia.
Filmul e din 2001, eu acum cateva luni m-am uitat la el, impreuna cu prietenul meu..tot imi spunea sa ne uitam la Amelie..si pana la urma m-am uitat cu el. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nu-mi imi placea la inceput, dar mi-am schimbat parea pe parcurs, cand am observat ca am unele lucruri in comun cu Amelie..lucrurile simple chiar ma fac fericita! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Muzica extraordinara, actori extraordinari..cel mai frumos film frantuzesc.


Acest articol a fost publicat în Film, Iubire, Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Le Fabuleux Destin d’Amelie Poulain

  1. cory zice:

    e cel mai tare film, printre preferatele mele. Mai ales cand trimite piticii tatalui prin lume si le face poze ca sa il determine sa calatoreasca. Genial 🙂

  2. Andreyutza zice:

    Mie mi-a placut cu vanzatorul de la piata :))) cand a intrat Amelie la el in camera de i-a dat ceasul inapoi..:)) sau cu aia de era mereu bolnava de vindea tigari :))

Lasă un răspuns

