David Copperfield



Nu stiu cati dintr voi au auzit de faimosul magician si iluzionist David Copperfield. Este foarte cunoscut pentru combinatia dintre iluzii spectaculoase si talentul sau de narator.Printre realizarile sale se numara: disparitia Statuii Libertatii, zburatul, levitatul deasupra Marelui Canion si trecerea prin Marele Zid Chinezesc.

David a schimbat complet si a marit lumea magiei si a iluziilor. Este supranumit “Houdini al zilelor noastre” si “cel mai bun magician din lume”. Publicul din toata lumea l-a numit cel mai mare magician al timpurilor noastre.

Am incercat si eu unu din jocurile lui ..si adevarul e ca am ramas 😐
Puteti sa downloadati prezentarea de mai sus..sa-mi spuneti ce parere aveti.

Aici

Acest articol a fost publicat în Iluzii, Magie, Neobisnuit, Paranormal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la David Copperfield

  1. Marius zice:

    Te-ai uitat mai atent la cartile alea? Nu a disparut doar cartea ta, au disparut toate 😛

    Te pup, ai grija de tine

  2. Andreyutza zice:

    Hmmm..la mine a iesit de fiecare data 🙂 ms pt comment

  3. cory zice:

    eu am fost eu am fost !!! la el la show, l-am vazut live in las vegas si a facut trucul de care am fost fascinata cand eram mica cand l-am vazut la Tv prin 1993, a fost taiat de o roata imensa, ca un fierastrau. Taiat in 2 jumatati. A fost incredibil. Si e super haios tipul. Si ….f dragut 😀

Lasă un răspuns

