Calcul numeric..


Ma trezesc azi pe la 7, la 8:00 plec din Plopeni, iar in jur de 8:30 sunt in Nord. Iau autobuzul si ma indrept catre facultate…Pe hol, agitatie mare, studenti multi…ii zaresc si pe colegii mei..Incep cu intrebarea obisnuita „Ai invatat ceva?”, „Nu, nici n-am citit cursurile”..”Dar stii cum se rezolva…?” nimic…unii era atat de calmi(bine, cei care invatasera si stiau cat de cat din programare si matematica..).
Pe la 9:00 se face strigarea.Ne ducem toti spre lab unde aveam examenul.Intra cine vroia..Eu am mai avut de asteptat pentru ca, carnetul meu era la prietenul meu.
De la 9:00 pana la 12 si ceva am asteptat sa intru in sala, iar cum domnul prof si-a facut aparitia pe la 12 era de asteptat ca o sa mai dureze.
Iese primul din sala…nota 9, cred ca a fost cea mai mare nota.Urmatorul 8, altul 9…si tot asa.
Imi vine si mie randul sa intru in sala, dau carnetul si ma pune profa sa trag 2 subiecte(unul teorie si altul aplicatia) apoi ma indreptat spre un calculator..Citesc speriata subiectul si incep sa rascolesc prin cursuri si laboratoare..Mi-a picat rezolvarea sistemelor triunghiulare, iar la punctul 2, rezolvarea unui sistem, dar nu se preciza metoda prin care sa rezolv ecuatia. 😦
M-am apucat de scris programul,nu imi mergea mouse-ul..i-am dat restart..apoi, scrie iar programul..si tot asa..eram atenta si la ce se intampla prin sala, unii au inceput sa planga cand prof s-a rastit la ei..proful se enerva destul de repede..
Mi-am zis dinainte sa intru la examen, ca o sa pic, nu aveam altfel cum sa iau..cu toate ca am incercat sa invat din toate metodele alea, nu prea am inteles nimic…si m-am lasat de ele..
Am picat examenul..acum nu imi ramane decat sa ma apuc de invatat programare si matematica,pentru sesiunea din toamna, sau cand se mai da examenul…

Mai am 2 examene, unul pe 8 iar celalt pe 15 februarie,sper la astea sa iau si eu note mai mari. 😦

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Calcul numeric..

  1. Ade zice:

    Plangeau studentii?:-s

  2. Andreyutza zice:

    Si inca cum..:( cel mai greu exam..sper sa-l iau in vara..:-s

  3. Dedeea zice:

    Nasol moment…am aflat ce atmosfera a fost pe acolo,si modul in care se da la voi examen.Mi se pare cam ciudat sa tina un examen atatea ore :D…la noi dupa 2 ore ne da afara din sala,sa intre urmatoarea serie :D…bafta in continuare 😛

  4. Andreyutza zice:

    Ms mult Dedeea!!! :*

Lasă un răspuns

