Cum ramane cu dragostea?


Foarte trista si dezamagita…nu vreau sa te pierd, te iubesc mult si n-as suporta sa nu te mai vad niciodata.. sa nu te mai sarut, sa te imbratisez, sa te ating..de tine depinde totul acum..:(( Eu…nu mai am cuvinte de spus…sunt profund dezamagita de aceasta situatie la care s-a ajuns..ti-am cerut sa ne mai dam o noua sansa, sa luam totul de la inceput,dar tu…nu mi-ai dat niciun raspuns..am plans toata noaptea pana acum de ma dor ochii..si pt ce…:((

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

