Gata sesiunea


Azi am avut ultimul examen la limbaje formale si automate si l-am luat. 🙂
Am scapat si de sesiune, acum 2 saptamani- vacanta.

Marti ma duc la munte cu prietenul meu si cu cativa colegi de-ai lui, de-abia astept! 🙂

Mai jos o melodie care imi place mult. Ador muzica italiana.. 🙂


Acest articol a fost publicat în Examene, Italia, muzica, Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Gata sesiunea

  1. cory zice:

    e frumos cantecul. superba limba italiana si cantecele italiene !

  2. Andreyutza zice:

    🙂 daaaaaaa

Lasă un răspuns

