1Martie


De ce a mai venit ieri? De ce mi-a luat cadou, martisor? Eu aveam nevoie doar de imbratisarea lui…si cateva cuvinte frumoase…de ce se poarta asa cu mine?Aseara era pe mess..pe invisible si nici macar n-a intrat sa ma salute..sa-mi spuna „ce mai faci”..nu il intereseaza nimic..si eu sunt atat de proasta, il iubesc atat de mult incat de fiecare data cand se intampla ceva, consider ca e vina mea, ca eu am gresit..el..nu ma iubeste..:(( Daca era sa ma iubeasca, se bucura cand ne-am intalnit, facea mai multe lucruri pt mine doar ca sa fiu fericita, dar el nu e asa..mereu ma facea sa sufar…Nu o sa-i mai dau atentie deloc cateva zile..nici msg, nici beepuri…oricum nu il intereseaza de mine. 😦 😦
Vroiam sa fie o zi perfecta..1 Martie, dar n-a fost deloc asa cum doream eu..bineinteles ca nu a venit pt mine ieri..a venit din obligatie..sau cine stie…:(

Ieri am impartit flori si martisoare tuturor fetelor si femeilor din Plopeni, cu partidul PSD( domnul Oancea) a fost frumos.


Acest articol a fost publicat în 1 Martie, Iubire, l, Martisor, Personal, Tristete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 1Martie

  1. Andreyutza zice:

    Se mai intampla si din astea 🙂

Lasă un răspuns

