Eu sunt eu


Nu vreau sa ma schimb pentru el, vreau sa raman asa cum sunt..nu inteleg de ce mai sta cu mine?! Imi zice la tot pasul ca ma comport ca un copil..eu nu pot sa fiu altcineva, asta sunt..daca ma iubeste poate sa ma accepte asa cum sunt.. Peste cateva zile facem 1 an..acum nici nu stiu ce e cu el…poate ca eu am gresit, am fost prea buna cu el, am facut atatea pentru el…si pentru ce? Ca sa se poarte atat de urat cu mine, sa-si bata joc.. Zilele si noptiile..cand am fost langa el..cand a fost racit..am stat langa el, am avut grija de el..am plecat la Ploiesti indata ce am auzit ca ii este rau..:(  dar ce pot sa zic..daca el nu apreciaza toate aceste lucruri..sa faca ce vrea mai departe. 😦  Am trecut cu vederea de multe ori, si daca m-am suparat pe el..tot eu imi ziceam ca am gresit..si multe alte lucruri…

Nu stiu ce sa fac mai departe..nu stiu cum sa ma port cu el..iar indiferenta nu pot sa fiu..:(

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Eu sunt eu

  1. cory zice:

    stiu ca e greu si nedrept. Sa nu crezi nici o clipa ca e ceva in neregula cu tine sau ai facut ceva gresit. El trebuie sa te accepte asa cum esti, sa te placa asa cum esti. Sa nu te indoiesti de tine nici o clipa, sa nu te simti vreo clipa inferioara lui doar pt ca nu poti sa ii faci pe plac. Fii tu insati si in caz ca se va termina vreodata sa nu ai nimic sa iti reprosezi. Girls rulz ! 😉 ok?

  2. Marius zice:

    dragoste cu forta nu se poate… daca tu crezi ca el nu tine la tine, nu vad decat o singura solutie: fiecare sa-si vada de drumul lui…

    iar pe de alta parte nici lui nu prea poti sa-i reprosezi ca nu te iubeste. dragostea e ceva ce ori simti ori nu. nu cred ca poti sa-ti impui sa iubesti pe cineva sau sa impui cuiva sa te iubeasca.

    am auzit multa lume spunand ca prietenul/prietena nu apreciaza cate a facut pentru el/ea. Poate ca apreciaza totusi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa o/il si iubeasca.

Lasă un răspuns

