Beautiful morning :X


What a beautiful morning! 🙂 M-am trezit pe la 9 si ceva, el m-a trezit mai bine zis si eu eram somnoroasa..as mai fi stat in pat. 😐 M-a sunat sa-mi zica ca a ajuns cu bine la mare si vroia sa vada ce mai fac. 🙂 Mi-a placut mult ca si-a amintit de ziua noastra..azi se face 1 an de la primul sarut, prima imbratisare..:X

O melodie pentru cei care imi citesc blogul 🙂
These Walls Dont Lie – Loop Troop

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Beautiful morning :X

  1. cory zice:

    fugi si tu la mare 🙂

  2. marius zice:

    ziua voastra si tu stai acasa? :-w

Lasă un răspuns

