The pursuit of happyness


The pursuit of happynes, un film care m-a impresionat. Multi mi l-au recomandat dar d-abia aseara am avut timp sa ma uit la el. Filmul ni-l prezinta pe Chris Gardener (Will Smith) un tata ce trece prin multe vremuri grele din cauza problemelor financiare. Este

parasit de sotie (Thandie Newton) si este nevoit sa se descurce singur, sa-si creasca singur fiul, pe Christopher (Jaden Smith, fiul lui in viata reala). Avand o inteligenta uimitoare si datorita perseverentei va ajunge intr-un final milionar, dar pana atunci are multe obstacole de strabatut.

Mai multe informatii gasiti pe imdb.

Acest articol a fost publicat în Film și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la The pursuit of happyness

  1. cory zice:

    da, am vazut si eu filmul, f frumos si impresionant. mai ales scena cu alergatul sa prinda loc de dormit iar copilul isi pierde jucaria. F trist.

  2. Floryan zice:

    aici te mutasei? Te pierdusem…

  3. rosablu zice:

    @Floryan: Si eu pierdusem blogul tau! 🙂

  4. Cedik zice:

    Asa ceva chiar as vrea sa vad.
    Iti multumesc pentru recomandare! Ceva filme similare mai stii?”

  5. rosablu zice:

    @Cedik: Uite o mica lista cu filmele pe care le-am vazut si mi-au placut. 🙂

    1. Corpse bride (animatie)
    2. Over the hedge (animatie)
    3.Ratatouille (animatie)
    4. Leon (drama)
    5.Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street ( cu johnny depp)
    6.Perfume: The Story of a Murderer (un film cu un final neasteptat..nu stiu la ce categorie sa-l incadrez :-S )
    7. Mio fratello è figlio unico (film italian)
    8.Dom durakov/ Casa de nebuni ( film rus, drama)
    9.Bella( cu Eduardo Verástegui, drama)
    10.The counterfeiters (un super film)
    11.In Bruges( un film despre prietenie si onoare)
    12. Le fabuleux destin d’Amelie Poulain ( si asta e unul din preferatele mele 🙂 )

  6. Albert zice:

    „The pursuit of happyness” cred ca este cel mai bun film al lui Will Smith. Cel mai interesant lucru este ca a fost inspirat dintr-o poveste reala.

    Si mie imi place Ratatouille 🙂

  7. rosablu zice:

    @ Albert: Da…e un actor bun Will! 🙂

Lasă un răspuns

