Nenorocitii de oameni..monstrii ce sunteti!!! Si voi..cucoanelor care mai purtati haine din blana X-(


Deja circula pe internet. Am gasit articole pe baza acestui filmulet si pe blogul lui mihai benedeacsi pe blog simplu M-a socat pur si simplu..nici nu m-am putut uita mai mult de 4 sec..e de-a dreptul oribil, incredibil, inspaimantator..:( Offff..cate trebuie sa indure un animalutz numai ca sa ai tu haina de blana cucoana X-( Nici nu stiu ce sa mai spun..am ramas socata..:( nu ma asteptam la asa ceva de la chinezi..:(

Filmuletul e aici si tin sa va avertizez ca acest filmulet contine imagini foarte socante. :(( :((

Acest articol a fost publicat în Ciudatenii, inspaimantator, Oribil, socant, www. și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nenorocitii de oameni..monstrii ce sunteti!!! Si voi..cucoanelor care mai purtati haine din blana X-(

  1. Marius zice:

    sincer nu am curajul sa ma uit la film… am vazut unul pe aceeasi tema acum ceva timp si nu mai vreau sa vad asa ceva…

  2. danz3l zice:

    Naspa 😐 sper sa-i astepte chinurile pe care ei le provoaca animalelor. N-au nicio scuza. Nici macar inconstienta.

Lasă un răspuns

