Ne-am despartit..


Exact cand facem 1 an si 1 luna..mi-a spus ca noi nu suntem un cuplu..si ca ne-am intelege mult mai bine ca prieteni..:(( auzi la el..motivele: dependenta mea excesiva de el, gelozia, si ca il iubesc prea mult.

Mai ca nu imi vine sa cred..cum s-a terminat totul intr-o clipa.
Si nu se mai poate face nimic…fiecare o sa avem drumul lui..imi vine atat de greu sa-l uit..inca il iubesc..si ma doare ce a facut..ma doare ca nu mai vrea sa fie cu mine..m-a dezamagit… 😦

Cum oare pot sa raman eu prietena cu el cand inca il iubesc?
Cum sa suport sa-l vad cum o saruta pe alta?
El vrea sa ramanem prieteni…eu nu vreau asta… Maine o sa vina la mine sa discutam pt ultima oara..si sa-mi aduca niste cursuri..

Il iubesc mult..nu vreau sa-l uit. Imi pare rau ca s-a intamplat asa..dupa atata timp petrecut impreuna..dar..ce pot sa fac? El a ales asta..o sa-mi fie dor de el..o sa-mi lipseasca sarutarile lui..ochii lui..Te iubesc Iuli! :((

Acest articol a fost publicat în Iubire, Personal, Tristete și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ne-am despartit..

  1. Vyio zice:

    Imi pare rau pentru tine.
    Asa zisa prietenie dintre voi nu va tine:(, o spun din experienta.

  2. Marius zice:

    Nush ce sa spun, in momente de genul asta cuvintele sunt de prisos. Nu stiu daca sa-mi para rau sau bine. Stiu cum e senzatia, pe moment nu te intereseaza nimic, vrei doar sa fii inapoi cu el.

    Pe de alta parte, dupa cum a spus si el, il iubesti prea mult, adica in traducere, el nu prea te iubea, sau nu indeajuns. Si nu cred ca vrei sa stai cu o persoana care nu te iubeste, pentru care sunt lucruri mai importante decat persoana ta. Eu cel putin nu vreau sa stau cu o persoana care nu ma iubeste, oricat de mult as iubi-o eu.

    Poate ca si gelozia ta a reprezentat un motiv, depententa ta de el ori alte lucruri. Principalul motiv insa este (parerea mea) faptul ca nu te iubea indeajuns. Si dupa 1 an, cand a vazut ca inca nu poate sa te iubeasca a renuntat… Mi s-a intamplat si mie asa, doar ca eu am renuntat dupa 6 luni, nu dupa 1 an si ceva…

    Poti sa ramai prietena cu el, o spun din experienta. Doar ca nu acum. Trebuie sa mai treaca jumatate de an cel putin, daca nu chiar mai mult. Si trebuie sa fii tare, sa accepti ca s-a terminat si sa vrei sa fii fericita in continuare, alaturi de altcineva, poate mult mai deosebit decat fostul.

    Cu siguranta va fi bine, acum depinde doar de tine cat de repede vrei si poti sa te refaci si sa fii iar fericita.

    :* Puuup, ai grija de tine >:D<

  3. DeeDee zice:

    Nu va cunosc (e prima data cand intru aici) dar zic ca el:
    -ori a fost un neserios si nu se astepta sa dureze asa de mult relatia voastra (si sa te implici tu sufleteste),
    -ori i-a venit lui in minte ceva de genul ca e prea bun pentru tine (pentru o singura persoana, mai exact) si ca e prea tanar si prea misto, si ca trebuie sa mai cunoasca, i se duce tineretea, trece viata pe langa el, etc. Iar faza cu prietenia cred ca a zis-o doar ca sa nu te raneasca prea tare.
    …Eu una nu as exclude ca dupa o vreme in care incearca sa cucereasca noi orizonturi (sau in care petrece cu o cucerire gata facuta si sa-si primeasca si el bobarnacul peste nas) sa isi dea seama ca de fapt nu e atat de interesant pe cat se crede si ca singura persoana care il iubea asa cum e el, cu toate damblalele lui, esti tu.
    Parerea mea 🙂 Nu stiu cata dreptate am, dar sper din suflet sa-ti fie de folos.

  4. rosablu zice:

    @ DeeDee: 😦 cred ca ambele variante.

  5. Deea zice:

    Din intamplare am vazut ieri discutia voastra de pe mess pana sa o scoti de pe blog, si din cate am observat nu merita nicio lacrima varsata de tine. Se vedea foarte bine ca iti spunea anumite lucruri asa de forma, doar ca sa aibe el constiinta impacata.

    Capul sus,exista o gramada de baieti pe lumea asta care intr-adevar te merita !

  6. danz3l zice:

    Toti barbatii este niste porci 😀 Cei de fata se exclud.
    Imi pare rau Rosa 😐 Nu cred ca merita sa fii trista sin cauza „unuia” oricare ar fi el.

  7. rosablu zice:

    @Deea: probabil ca era asa..dar ieri de la ultima intalnire am inteles mai multe..simt ca el inca ma iubeste..cat de putin acolo..si am vazut..cat de trist era..si ii parea rau, ca ma pierde..ca ne despartim..ca a fost sa fie asa.. 😦 acum…nu stiu daca o sa mai fie ceva intre noi..de el depinde..cum eu il iubesc atat de mult, nu o sa-l uit prea curand..:(

    @danz3l: Unii dintre ei, sunt prea copii..:(

  8. valentina zice:

    e pentru prima oara cand intru pe site-ul asta…am intrat la nimereala…am vrut sa caut ceva despre dezamagiri in dragoste…sa aflu cum ar putea anumite persoane sa treaca peste cuvantul”SUFERINTZA”….sincer imi pare foarte rau pentru tine…am trecut si trec si yo prin asa ceva…poate chiar prin mai multe…tu ai stat 1 an cu el…yo m-am tinut 6 ani dupa el..si nu am nici un rezultat…ma cauta numai cand are el chef….nu-l interesez delok…sau poate putin…nu stiu ce sa iti zic ca sa te fac sa te simti bine…dar crede-ma pe cuvant ca cel mai bun medicament este”timpul”el le va vindeca pe toate…iti va vindeca toate ranile….te vor durea foarte mult…cum si pe mine m-au durut si inca ma mai dor…incerc sa trec cu vederea peste toate…sunt tanara si am o viatza de trait…asa poti fii si tu..gandeste-te ca tu esti cea mai frumoasa..cea mai buna …si trebuie sa ai incredere in tine insuti…nu-i lasa sa-si bata joc de tine…fii tare..gandeste-te ca la orice colt al strazii sunt baieti..trebuie sa fii stapana pe tine…iti spun din proprie experinetza..te poop ai grija de tine

    • rosablu zice:

      Buna Valentina..intr-adevar cu totii avem probleme..toti cei care iubesc, sufera!
      Dar cu bune, cu rele mergem mai departe..iti doresc multa fericire si sa fii iubita!

Lasă un răspuns

