Despartirea..


Ieri ne-am intalnit pentru ultima oara..la 9:30 ma astepta in fata magazinului Eden..de cum m-a vazut a inceput sa planga, sa-mi spuna ca ii pare rau..ca n-a vrut sa se intample asta..si ca trebuie sa inteleg ca e mai bine pentru mine..ca nu vrea sa ma dezamageasca si mai rau daca era sa ramanem impreuna..

Am mers la o banca din parc..si am stat acolo..amandoi..imi tot spunea..” crezi ca n-as vrea sa te sarut acum? „sa te strang in brate”..”dar ma abtin, ca nu vreau sa-ti fac rau”. Eu am vrut doar sa aud de la el, ca nu mai vrea sa fie cu mine, ca nu ma mai vrea in viata lui..si..tot nu mi-a raspuns.. 😦

Imi zice ca are nevoie de mine..ca o sa fie la fel ca inainte..ca o sa mergem la suc, la badminton..la o plimbare..dar toate astea, ca intre prieteni..fara sa ne sarutam, sau sa ne tinem de mana macar..

Mi-a zis sa ma gandesc mai mult la mine..sa fac ceva pentru  mine..sa invat..

M-a durut atat de tare cand il vedeam cum plange..si cum se uita la mine, cu ochii tristi..si ma intreba daca il urasc pentru ce mi-a facut.. :((

A fost foarte greu..:( am plans amandoi..el a plans mai mult..si era normal din moment ce el a vrut sa se intample asta..sa ne despartim..

A fost imbracat cu aceleasi haine pe care le-a purtat si la prima noastra intalnire..si cand am plecat spe microbuz..l-am intrebat „pot sa te tin de mana?” la fel cum l-am intrebat si la prima intalnire.. :(:(

L-am privit pt ultima oara cu ochii tristi…o ultima imbratisare..si un pupic pe obraz..nu i-am zis „adio”. :((

Mi-a zis plangand pt ultima oara ca ma iubeste..mi-a promis ca nu o sa aibe pe altcineva in timpul asta..ca el nu vrea sa ma uite..si ca vrea sa luam o pauza..sa-si puna toate gandurile in ordine.. :(( Si m-a pus sa jur..ca nici eu..sa nu fug in bratele altuia..sa nu uit toate amintirile cu noi.. 😦

Pe 14 septembrie urmeaza sa ne reintalnim…in acelasi loc..exact peste o luna..si atunci..o sa vad..ce o sa mai fie..daca o sa mai fim vreodata „noi”..sau poate ca ma va uita 😦 ..si nu o sa mai simta nimic pentru mine..

Numai timpul va decide pentru noi.. 😦

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Despartirea..

  1. DeeDee zice:

    Cred ca incepe sa-si dea seama ce a facut si ii e frica sa stea fara stabilitatea pe care i-o oferea relatia cu tine.
    O varianta (cam telenovelistica, ce-i drept) care mi-a trecut prin cap a fost ca poate te-a inselat sau, mai rau, a lasat-o pe vreuna… dar sa nu ne gandim la asta.
    Ce mai pot sa spun e ca si eu am trecut o data prin asa ceva. Adica imi placea tipul, dar nu eram sigura. La inceput era ca o mica incertitudine, dar in vreo 6 luni, cat am fost cu el (ca sa nu mai zic ca ne-am impacat de 3 ori) contrastul dintre momentele de indoiala si cele de indragosteala erau din ce in ce mai mari.
    Si sa-ti mai spun ceva, tot din experienta mea. Spre finanul primei parti a relatiei de care ziceam, am pupat un baiat (cam beat. el) si a doua zi ma simteam foarte aiurea sa-mi privesc prietenul si i-am zis ceva de genul sa nu ne mai intalnim cateva zile. El a inteles ca vreau sa ne despartim, etc, si cam de la asta s-a terminat.
    Deci ar putea fi si asta.
    …Dar, pana la urma, daca tot ati fost un an SI impreuna si v-ati iubit, etc, de ce nu iti spune exact motivul? (Puteati sa discutati si sa rezolvati problema si sa ziceti: ia uite din ce prostioara nelamurita era sa ne despartim noi. Sau poate ajungeati sa va certati, dar macar ramaneai cu impresia ca ai scapat de un bou, deci avantaj: tu) Daca el nu ti-a zis nimic clar si n-are curajul sa discute cu tine ca de la un suflet la altul, inseamna ca din relatia voastra lipseste (si poate a lipsit si pana acum) increderea si comunicarea. Care sunt absolut obligatorii.

  2. Vyio zice:

    Multumesc Andreya pentru urare, dar imi pare foarte rau pentru tine. M-am pus in pielea ta si acum imi dau si mie lacrimile 😦
    Sper sa poti trece peste toate.

  3. rosablu zice:

    Nu cred ca m-a inselat..a fost mereu sincer cu mine, si imi dadeam seama daca imi ascunde ceva..acum nu stiu..poate se gandea ca o sa-i cer sa se insoare cu mine..i se parea ca avem o relatie serioasa si i era frica de ce o sa fie mai departe…nu stiu nici acum..si tot sunt confunza..o singura intrebare care imi vine in minte..”De ce a ales asta?” :(:((

  4. rosablu zice:

    Merci Vyio.. 😦 sper sa-mi revin desi imi e atat de greu fara el..:(

  5. shob zice:

    nici rolul pauzelor nu il inteleg. daca vrei sa ai intr-adevar o relatie cu cineva, nu apelezi la pauze. ce-ai aia relatie cu pauze? acu’ te plac, acu’ nu te mai plac… de rahat, dupa cum spuneam.

  6. rosablu zice:

    @shob: Ehh..doar el stie ce e in mintea lui..:( din ce mi-a mai scris in mail, am inteles ca are nevoie de o perioada..sa fie singur..sa fie linistit, sa faca ceva pt el, sa lucreze mai mult si sa nu mai fie nevoit sa dea explicatii nimanui. Acum..tot ce sper e sa fie bine..mai departe.

    Aaa..si Shob, imi place blogul tau! 🙂

  7. shob zice:

    Merci de aprecieri. Aceeasi propunere de pauza am primit-o si eu. Pentru exact aceleasi motive. Din pacate pentru mine nu a dus la nimic bun. Sper sa fie diferit in cazul tau! 😉

  8. cory zice:

    of, mi se rupe sufletul cand cineva sufera din dragoste pt ca stiu cum e si nu doresc la nimeni sa treaca prin asa ceva. Daca e sa fie ..o sa fiti impreuna. Daca nu e sa fie…nu o sa fiti impreuna si cand o sa gasesti ceva mai bun o sa te amuzi la gandul ca a fost o vreme cand sufereai dupa unul ca el.

Lasă un răspuns

