O noua viata


Eeeei..ce credeti? Maine e 14 septembrie si normal trebuia sa ma intalnesc cu el…ne-am intalnit mai devreme cu 4 zile si ne-am impacat..nu credeam ca o sa ne mai impacam la cate s-au intamplat in tot acest timp..si uite ca s-a intamplat. M-am intalnit cu el..am mers la un suc sa discutam. Eu eram pregatita, si i-am spus tot ce cred in fata..despre tot ce a fost intre noi si cand mi-a gresit el si cand m-am suparat pe el. I-am spus ca nu o sa ma mai vada niciodata si ca nu vreau sa raman prietena cu el. El era asa trist..i se umezise si ochii..a si plans..si eu vroiam sa-l iau de mana..si el nu m-a lasat..a zis..” de ce ma chinui asa, stii ca e rau..” si i-am lasat in pace.

Apoi am plecat de acolo..am merspe bulevard si ne-am oprit pe o banca..mi-a zis sa-l iert pt tot raul pe care mi l-a facut..apoi..mi-a zis „te-am pierdut..”  si a inceput sa planga..nu se simtea deloc bine. 😦 Am ascultat tot ce aveam de zis..apoi i-am zis..”eu plec” si „nu o sa e mai vad niciodata”..apoi dintr-o data m-a prins de mana si m-a luat in brate, m-a imbratisat si a inceput sa planga..mi-a zis ca nu vrea sa plec..si asta a fost tot..i-am zis ca am nevoie de el..si el de mine..a fost ceva superb..una dintre cele mai frumoase zile..am zis ca o sa incepem o noua viata impreuna.

Acum, sper ca totul sa fie bine mai departe. Adevarul e ne-am schimbat amandoi dupa tot ce s-a intamplat..el e mai retras..mai linistit..ii e frica sa nu ma supere din nou sau sa ma dezamageasca..iar pt mine..e ca la inceput..ca atunci cand ne-am cunoscut prima oara..sunt mai retrasa cand sunt in preajma lui..si nici nu prea vorbesc mult..asta ma enerveaza. 😐

De restante pot sa spun ca am scapat..mai am una grea, la calcul numeric. 😦 😐 ..inca sunt in curatenie..d-abia astept sa termine ai mei. 🙂

Va salut pe toti cei care imi cititi blogul! 🙂

Acest articol a fost publicat în Iubire, Personal și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la O noua viata

  1. danz3l zice:

    Yeeey, ti-am zis ca timpul le rezolva pe toate 😀
    I’m happy 😉

  2. rosablu zice:

    @ danz3l: 🙂

  3. Floryan zice:

    Super.. I remember one of that too :))

  4. Vyio zice:

    Nici nu stii cat ma bucur ca am citit postul asta! Sper sa fii fericita Andreya 😀

  5. cory zice:

    uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Alina zice:

    Enjoy life si poate va fi bine!

  7. shob zice:

    ma bucur pentru tine!! sa fii fericita!

  8. DeeDee zice:

    Si eu te salut si ma bucur ca sunteti bine 🙂
    Chiar ma gandeam zilele astea (si i-am spus si prietenului) ca ma simt ca la inceputul relatiei. O fi ceva in aer 😉

  9. rosablu zice:

    Va multumesc tuturor! 🙂

Lasă un răspuns

