Test Mircea Badea


L-am preluat de pe blogul http://nimicuri.com/. Mi-a iesit asa:

4-6 intrebari

Felicitari. Esti unul dintre cele cateva milioane de oameni care stiu cine este Mircea Badea. Poate te uiti la el, poate nu. Poate esti de acord cu el, poate nu. Cert este ca tu si Mircea Badea aveti ceva in comun. Traiti amandoi in Romania si asta va ocupa tot timpul.

Chiar mi se potriveste! 😀

Incercati si voi! Asta e linkul: http://invita.ro/quizzes/Cat-de-Mircea-Badea-esti/questions_html?key=e6bd4e37b08519ad616907a82b5899c4

Acest articol a fost publicat în 1 și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Test Mircea Badea

  1. cory zice:

    =)) :D:D:D:D hai ca m-am spart de ras :D:D am avut 3 intrebari Esti mult mai inteligent decat Mircea Badea. De fapt nu am zice neaparat ca esti mai inteligent… esti Anti-Mircea Badea. Esti pentru Mircea Badea ce alfa e pentru omega, Superman pentru Lex Luthor… de fapt daca stam sa ne gandim. Esti Zoso nu!?

    cine naiba a stat sa inventeze asemenea quiz-uri? :D:D

  2. Pingback: Test Mircea Badea « Danz3l’s Weblog

  3. danz3l zice:

    auzi ca cica-s anti :))

Lasă un răspuns

