Un telefon nou


In momentul de fata am un Sony Ericcsson w200i..ce-i drept a fost bun la vremea lui..:) Am nevoie de un telefon nou..tot cautand pe google am dat de un site cu si despre telefoane mobile- OneStop.ro .Singurul care mi-a atras atentia a fost telefonul Nokia N96. Telefonul  a fost lansat anul acesta la Barcelona la Mobile World Congress. Ca aspect exterior telefonul Nokia N96 pare mai mult un telefon de fitze. 🙂 La o prima vedere am ramas impresionata de cate „stie sa faca” acest smartphone.Cateva specificatii pe care le-am observat:

1. Telefonul este un smartphone, un computer multimedia optimizat pentru aplicatii video si TV. 🙂

2.Are o memorie interna de 16Gb care poate fi marita la 24Gb printr-un card microSD.

3.Ecranul de 2.8 inch reda perfect filmele, pozele iar jocurile 3D N-Gage super.

4.Camera foto este un Carl Zeiss de 5 megapixeli, are flash si poate filma la calitate DVD, cu 30 FPS si posibilitate de iluminare in timpul filmarii.

5. Are receptor TV DVB-H (Digital Video Broadcasting for Handhelds, televiziune digitala pentru receptoare portabile), iesire TV pentru conectarea la un monitor sau alt dispozitiv video/tv/audio, radio, mp3 player.

6.Are sistem de navigare GPS.

8. Poate suporta mai multe formate video, printre care 3GP, MP4 si pentru internauti: Flash Video.

9.Conectivitatea este foarte buna: WLAN, HSDPA si un USB 2.0 pentru transfer de date rapid.

10.Browser-ul de internet afiseaza paginile de internet in modul full, cu tot cu Flash si AJAX.

11.Handsetul ofera suport pentru conectivitate Wi-Fi, Bluetooth 2.0 si USB 2.0.

Cateva poze:


Acest post a fost scris pentru concursul Superblog 2008, organizat de pcnews.ro ,Etapa a -3a. 🙂

Acest articol a fost publicat în www. și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un telefon nou

  1. Ade zice:

    eu am N95. Nu stiam ca a aparut si 96. :))

Lasă un răspuns

