Mda..


Din nou se întâmpla ca planurile si vise mele să se ducă pe apa Sâmbetei.. 😦 Chiar nu mă aşteptam la aşa ceva..mai ales ca ultimul interviu a fost destul de lejer..n-am avut emoţii mari iar persoana cu care am dat interviul a fost super ok..nu mă aşteptam.. 😦

îmi doream sa lucrez acolo..sunt dezamăgită de mine..Cand m-au sunat credeam ca am sa primesc o veste bună..dar..n-a fost aşa..

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Mda..

  1. cory zice:

    nu trebuie sa te simti deloc vinovata pt ca ei nu te-au acceptat. Sa nu fi dezamagita de tine ca nu iti face bine 🙂 Eu cred ca nu a fost sa fie si ca te asteapta ceva muuuult mai bun! Capul sus si mergi inainte cu incredere! Tu esti cea mai buna, cea mai desteapta si mai frumoasa, nu-i asa? Daca tu nu esti convinsa de asta iti spun eu ca asa e !

  2. DeeDee zice:

    E totusi ceva ca te-au sunat sa-ti spuna ca nu. Mie imi ziceau ca ma suna si ciuciu… nici da, nici nu, pur si simplu nimic.
    Imi pare rau ca n-a mers. Poate data viitoare. Chiar iti doresc.

  3. shob zice:

    inseamna ca nu era locul tau acolo. nu-ti fie teama. o sa-ti gasesti cu siguranta jobul TAU. la mine asa a fost.
    bafta sa-l gasesti cat mai repede! si gandeste pozitiv!

  4. Animaliciul11 zice:

    Hmai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  5. rosablu zice:

    @Animaliciul11: Tu cine esti?

Lasă un răspuns

