Din copilarie


” În sufletul fiecăruia se ascunde un copil, dar din păcate de multe ori îl abandonăm şi uităm să ne bucurăm de ceea ce în trecut ne aducea fericirea adevărată. Hai să ne oprim 5 minute din fuga prin viaţă, şi să reînviem perioada copilăriei aducându-ne aminte de două cântecele şi un desen animat care ne-au fericit la vârste fragede. ”

Preluata de la Dedeea

Ma uitam cel mai mult la desenele de pe Italia 1..in fiecare zi ma trezeam de dimineata la ora 6 si pana la 12 ma uitam la desene impreuna cu sora si fratemiu.

Imi aduc aminte de:

„Heidi”- imi placea de micuta Heidi care locuia in munti impreuna cu bunicul ei, imi aduc aminte de prietenul ei Peter care o lua cu el de fiecare data cand se ducea cu caprele :).

„Les miserables”-Cosette, Gavroche, Jean Valjean, de famila care o adoptase si o facuse servitoare

„Candy”-cu prietenia dintre Annie si Candy, de Anthony, de printul colinei, iubirea lui Candy, Terry..Am vazut varianta de pe Tvr1  prima oara..cele in japoneza, dar si varianta in italiana imi place. 🙂

„Sandy Belle”-dupa ce ii moare tatal, Sandy trebuie sa se descurce singura..ea pleca la Londra la un prieten bun al tatalui..iar Mark, iubirea lui Sandy pateste ceva asemanator cand ii moar ambii parinti..si decide sa se specializeze in pictura..

„Fructele”-le-am vazut pe Cartoon Network..era un mic sat in care traiau diverse fructe si plante..Cactus, Ananasul, Banana, Famila Mazare..era si o fetita, 2 porci salbatici grasi care vroiau sa ii manance..Imi amintesc doar de faza in care se plimbau cu balonul..

Papa Castoro” -un alt serial de desene care mi-a placut..cu un castor batran care spune povesti nepotilor sai.

„Sailor Moon„- cred ca toata lumea a vazut Sailor Moon mai devreme sau mai tarziu..eu m-am uitat prima oara pe Italia 1.

„Siamo fatti cosi”– desene educative cu si despre corpul uman. 🙂

„Memole”-micutza Memole 🙂

„Fiocchi di cottone per Jeanie” -desene cu sclavi negrii 🙂 melodia de la desene o am ca ton de apel.

„Brividi e polvere con Pelleossa” au fost difuzate si pe Tvr2 (P”ovestiri din cripta”) dar  eu am vazut prima oara varianta de pe Italia 1. 🙂

„Le voci della savana”

„Mila e Shiro”

„Gemmeli nel segno del destino”

Mi-a placut si „Piratii apei intunecate” de pe tvr1, cu Ren. 🙂 Ce imi mai placeau ochii lui.

Sunt multe desene care imi vin acum in minte..„Papa Gambalunga”, „Re Arthur” , „L’ape Maia”, „Ochhi di gato”, „Anna dai capelli rossi”, „Timon si Pumba”, „Digimon”,”Pokemon”, „Dragon Z ball”..mai erau desenele cu cele 3 fete gemene si cu o vrajitoare…„Macron”, „Voltron”,„X-man” si altele.

Dintre cantecele imi aduc aminte de: „In padurea cu alune”, „Vulpe tu mi-ai furat gasca..da-mi-o inapoi..”, „Ceata lui Pitzigoi”, „Oac oac di ri di ri dam..oac oac oac oac di ri di ri dam..” 😀  nu le mai stiu titlurile.

Desene frumoase ca atunci..nu vor mai fii niciodata.. 😦

Acest articol a fost publicat în Amintiri, Copilarie, Desene, Desene Candy și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Din copilarie

  1. danz3l zice:

    Traiasca Sailor Moon :X
    Cand eram mic imi placeau desenele animate la nebunie, acum me cam plictisesc, dar ma mai uit cateodata….sa-mi aduc aminte de copilarie :X

  2. cory zice:

    eu te inteleg perfect cu toate desenele astea animate. Am invatat italiana de nevoie, pt ca toata ziua savuram serialele de desene de pe italieni. Am toate melodiile inregistrate pe casete audio pt ca eram innebunita dupa Cristina D’avena si vocea ei. Le stiu si acum pe de rost. Am inceput cu Candy apoi cu Mary e il giardino di misteri si apoi toate celelalte. La Mira e Shiro ma uitam pt ca eu am jucat volei de performanta si ma fascinau tehnicile lor de servit 😀
    Acum ma bucur ca le putem gasi pe internet, uneori ma minunez de cat a evoluat internetul asta in cativa ani.

  3. rosablu zice:

    @danz3l: Imi placeau f.mult Sailor Moon :))) preferata mea era Sailor Marte! 🙂

    @Cory: Si eu la fel ca tine..am invatat italiana tot uitandu-ma la desenele acestea si mi-au prins bine. 🙂
    Ma bucur de fiecare data cand gasesc cate o amintire din copilarie..desene animate sau diverse lucruri. Traiasca Internetul! 😀

Lasă un răspuns

