iPod


Si uite ca incet-incet am ajuns si la etapa 14 a concursului superblog 2008. 🙂

Pentru azi, vreau sa va prezint un ipod micutz, gasit pe site-ul eMag.roMp3 Player Apple iPod nano.

De esti in tren, in masina, in avion, pe bicicleta,in parc, in baie, la sala, faci jogging sau pur si simplu nu vrei sa asculti ce se intampla in jurul tau, iti pui usor castile pe urechi si incepi sa asculti muzica preferata.
Ipod-ul are o capacitate de 16Gb..:) iti incape totul in ele: fisierele mp3, filmari, fotografii.
Ipodul suporta urmatoarele formate; mp3, m4v, mov, bmp, tiff, aac, png, wav, mp4, jpeg, gif si psd.
Ecranul micutz de 2inch, greutatea de 36,8g. Daca cumparati iPodul primiti si cablu USB si casti.

Am si eu un ipod nano, dar de o capacitate mai mica-1Gb, dar sunt foarte multumita de el. 🙂 Am fost foarte incantata cand mi l-a daruit prietenul meu..il iau cu mine peste tot , nu-mi lipseste niciodata din geanta si imi alina noptile si seriile in care vin obosita de la facultate. 🙂

Articol scris pentru etapa 14 a concursului de pe pcnews.ro.

Acest articol a fost publicat în Personal, www. și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

