Avantajele tehnologiei Blu-ray


Mentionez ca pana acum n-am mai auzit de aceasta tehnologie..iar tema pentru concursul pcnews spune foarte clar:

Realizaţi un articol pe blogul personal in care sa explicati cititorilor vostri avantajele tehnologiei Blu-ray comparativ cu DVD in vizionarea filmelor.

M-am documentat cat de cat inainte sa scriu acest articol. Singurele avantaje pe care le-am remarcat din ce am citit sunt ca Blu-ray ruleaza discurile de o calitate excelenta a imaginii si a sunetului, Blu-ray ofera 25 GB pentru discurile single-layer si 50 GB pentru cele double-layer si permite redarea, inregistrarea si rescrierea filmelor in format HD la rezolutii de pana la 1080p, meniurile discurilor Blu-ray sunt mai bine dezvoltate datorita capacitatii de stocare superioare, se poate accesa meniul pe ecran fara oprirea filmului.
Filmele in format Blu-ray lansate pana in prezent sunt productii Sony Pictures, distribuite exclusiv de Prooptiki Romania.

Ratatouille creat de Brad Bird, Jan Pinkava e unul din filmele pe care mi-as dori sa le vad si pe Blu-ray. Am vazut aceasta comedie de vreo 2 ori pana acum 🙂 si nu pot sa-mi dau seama ce experienta frumoasa as trai daca as vedea si pe Blu-ray.

Articol scris pentru etapa a 15-a a concursului Superblog 2008 organizat de pcnews.ro

Acest articol a fost publicat în www. și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

