Interviu


De la Dedeea,

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be ?

Doamne fereste! Nici nu m-am gandit la asa ceva pana acum..cred ca as asculta sa vad ce are de spus..dupa aceea..clar ca nu mai are ce discuta cu mine..

2. If you have a dream you’d like to come true, what is it ?

Un vis e sa imi gasesc cat mai repede un loc de munca, sa fiu mai buna cu ceilalti si sa nu ma mai supar/enervez atat de repede.

3. Whose butt would you like to kick?

Eeeh…e cineva. X-(

4. What would you do with a billion dollars?

Multe lucruri…

5. Will your best friend always be your best friend?

Nu am un best friend. In ziele noastre nu mai poti sa ai incredere in nimeni.

6. Have you ever been in love with 2 people at once ?

Nu.

7. How long would you wait for someone you really loved ?

Nu prea mult..daca vad ca nu il interesez si nu-i place de mine pentru ce sa-l mai astept sau sa-l zapacesc cu mesaje cand sunt atatea lucruri de facut?

8. If you won the lottery, would you quit the job ?

In niciun caz..nu o sa ma schimb din cauza banilor. 😀

9. Who is on your celebrity top 5 … you know, the ones … that if you ever had an opportunity …

Jennifer Love Hewitt imi place mult.

10. What sucks the life out of you ?

Badaranii, alcolicii ,fumatorii, fitzosii..si asa mai departe..

11. How would you see yourself in 10 years time ?

O sa am multi ani :-S.. familie, copii, un sot bun, servici…si altele..dar nu vreau sa ma gandesc la asta inca..prefer prezentul..nu vreau sa imbatranesc. :-S

12. What is your greatest fear ?

Mi-e frica sa merg noaptea singura pe strada, mi-e frica ca o sa raman singura..cand o sa fiu batrana..ca nu o sa imi zica nimeni un la multi ani de ziua mea..mi-e frica de durere..

13. What kind of person do you think the person who tagged you is ?

Dedeea=nu prea am mai vorbit cu ea de mult timp..e o fata buna, sufletista, prietenoasa, ambitioasa.

14. Would you rather be single and rich or married but pour ?

Eee da? Nici foarte, foarte, foarte bogata, dar nici saraca-saraca..si maritata..

15. What’s the first thing you do when you wake up ?

Imi fac patul, apoi ma pregatesc sa plec la facultate.

16. Would you give all in a relationship ?

Depinde si de cealalta persoana.

17. Is your career vitally important to you ?

Da…fara o cariera..sunt un nimic..

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done ?

Nu.Doar atunci cand consider eu ca e de cuvinta. (like Dedeea) 🙂

Leapsa merge mai departe la: danz3l


Acest articol a fost publicat în Leapsa, www. și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Interviu

  1. danz3l zice:

    😕 interesant
    am scris si eu leapsa, probabil o postez maine:P

  2. rosablu zice:

    🙂 Foarte bine!

  3. Pingback: Leapsa again ‘n again « Danz3l’s Weblog

Lasă un răspuns

