Trend&Brand


Am primit o noua leapsa de data aceasta de la  danz3l care suna cam asa:

Voi ce marci/branduri preferati? Care’s cele mai nasoale? Sunteti pro sau contra branduri? Carora le faceti voi reclama…chiar si neintentionat? Considerati asta un fel de leapsa si da-ti-mi un link acilea D

trendy

Eu una stiu nu sunt in trend, nu prea tin cont de chestia asta cu imbracamintea, cu ce se poarta.. ma imbrac cat se poate de normal. Hainele mi le aleg in functie de model, culoare, pret..prefer sa dau mai multi bani pe o haina de calitate  decat sa-mi iau o bluza si dupa ce-o port 1 saptamana sa se decoloreze sau sa se strice.

In ultimul timp am facut o pasiune pentru cerceii handmade, din fimo, lut, pictati si de fiecare data cand am sansa de a intra intr-un magazin cu cercei pierd cam 3 sferturi de ora pana imi aleg 1-2 perechi care imi plac spre disperarea celor care sunt cu mine. 🙂

La partea de cosmetica&frumusete imi plac foarte mult cremele cu miosuri de fructe ( de cirese, zmeura, capsuni) toate de la Avon. 🙂 Mai am cosmetice marca Orifflame, Nivea si Dove.

Legat de tehnologia moderna au inceput sa-mi placa aparatele de fotografiat mai nou…si laptop-urile. Vreau unul roz. In trecut imi placeau telefoanele, dar mi-a venit mintea la cap in cele din urma cand am primit un telefon Sony Ericcsson w200i pe care il am si in ziua de astazi si sunt foarte multumita de el.

Din alimentatie: prajiturica Magura, cornul 7Days Max, batoanele de ciocolata Lion, Snickers, KitKat, batonul cu cereale Minute (nu mai stiu cum i se spune :d, dar e bun), jeleurile Juicy Fruit si mai sunt niste bomboane gumate moi cu ursuleti roz si galbeni care imi plac. 😀

In privinta racoritoarelor am renuntat demult la Coca-Cola, Pepsi dar mai sunt unele momente in care imi este pofta, mai ales cand vad la altii..dar trec peste..prefer mai mult Nestea, Prigat si Cappy.

Acestea fiind spune va invit ii invit sa-si dea cu parerea si Anca, Cory, Vyio , Marius.


Acest articol a fost publicat în Personal, Romania, www. și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

