Indiferenta ta


Se spune ca indiferenta doare cel mai mult intr-o relatie.. 😦 Eu tot incerc sa fac intr-un fel sa fie bine, sa ne intalnim mai des, sa ne plimbam, sa comunicam mai mult si el trateaza totul cu indiferenta. E mult mai bine pentru el sa stea in casa in fata calculatorului decat sa iesim undeva..”e frig afara, mai bine stam in casa”..Inteleg ca ai mult de lucru, dar chiar asa? Trebuie sa avem si noi o zi, pe care sa o petrecem impreuna…nu calculator,nu televizor, nu pisica!

Mi-am amintit de o melodie veche..Shakin Stevens – Teardrops

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Indiferenta ta

  1. marius zice:

    asta inseamna ca nu e dragostea destul de puternica…

  2. cory zice:

    mmm. iar probleme in paradis? imi pare rau ca el nu e cum iti doresti. Sper sa gasesti pe cineva care sa te faca mai fericita decat esti acum. Probabil ai aflat deja, dar mai repet si eu, barbatii nu se schimba (decat cu alti barbati :D)

Lasă un răspuns

