Mos Craciun


Imi place articolul despre Mos Craciun a lui Marius Tudor .  M-am regasit in tot ce a scris.

Mie dintotdeauna mi-a placut sarbatorile de iarna. 🙂 Imi aduc aminte de vremurile cand eram copil..ce ma mai bucuram cand gaseam cadouri in cizme ori sub perna de la mos Nicolae, sau cand gaseam sun bradut cadouri de la mos Craciun.  ;)) De fiecare data cand impodobeam bradul..ne lua aproape 1 zi intreaba…pana puneam bomboanele,decoratiile..instalatia..si la sfarsit cand bagam instalatia in priza, ramaneam uimita si priveam cu admiratie bradul impodobit..:)

Mancam apoi pe furis cate o bomboana din pom..lasam doar ambalajul..:) Imi aduc aminte ca intr-o seara de revelion nu mai era nicio bomboana in pom..doar ambalaje.. 🙂

Noaptea de revelion, era un chin..oricat incercam eu sa stau treaza..nu imi reusea.. Mereu ma lua somnul si ai mei ma trezeau apoi, ca sa merg si eu afara ca sa vedem artificile. 🙂 Dupa ce ciocneam un pahar de sampanie, ne asezam la masa..mancam cat puteam, ma uitam la televizor..apoi, somn.

Imi e dor de acele momente..vreau zapada de sarbatori 😦  Vreau sa-mi iau si brad..sa il impodobesc..vreau sa simt magia sarbatorilor..vreau sa ma bucur si sa fiu fericita ca pe vremea cand eram copil…vreau sa iubesc si sa fiu iubita, sa nu mai am atatea griji, sa fiu doar optimista si sa ma las cuprinsa de magia sarbatorilor de iarna. 🙂

Maine seara ma duc sa patinez. 🙂

christmas

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mos Craciun

  1. Marius zice:

    Mersic de apreciere si de link 🙂

  2. rosablu zice:

    @Marius: Cu placere, imi place cum scrii..te-am adaugat in lista cu bloguri. 🙂

Lasă un răspuns

