Pe scurt


1. M-am inscris la dansuri. 🙂 Demult vroiam sa fac asta..si uite ca pana la urma am reusit.

Am invatat si cativa pasi de vals lent si salsa.. 🙂

2. Saptamana asta: vacantaaaa!

3. Mai am cateva proiecte de facut pt facultate, verificari..o sa treaca ele. 🙂

4. Am primit de la pisoi (iubitul meu) o gentuza frumoasa frumoasa. 🙂

5. Voi unde faceti sarbatorile, Craciunul si Revelionul?

Mai jos melodia pe care dansez valsul lent..la dansuri. 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Pe scurt

  1. DeeDee zice:

    Oaaa ;;) sper sa te vad dansand in curand 😀

    Sarbatorile cred ca o sa mi le fac tot cu ai mei… oh teh depression! 😡

  2. danz3l zice:

    emo party :))
    si eu vreau sa daaaaaansez :))…doar ca-s ca o scandura 😐

  3. DeeDee zice:

    ^dansez eu pentru tine 😛

  4. rosablu zice:

    @DeeDee: De ce nu merge sa iti las comentarii la tine pe blog? :-w

  5. DeeDee zice:

    Nu stiam :-s o sa ma uit.

Lasă un răspuns

