Concurs pcnews


Asa cum era de asteptat s-a terminat si concursul pcnews. A fost o experienta frumoasa pentru mine, primul concurs la care am participat de pe net. Sponsorii concursului au fost generosi, au oferit laptop-uri, telefoane, aparate de fotografiat, monitoare si multe altele.Eu cum am putut sa fiu prezenta la premiere am fost sunata de ei, ca sa-mi aleg premiul. 🙂 Mi-am ales un set de boxe pt ipod oferit de bestseller Tv.

Multumesc organizatorilor si sponsorilor pt premiu. Abia astept sa ajunga acasa!  🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Concurs pcnews

  1. Deea zice:

    Felicitari pentru premiu ! 😉

  2. rosablu zice:

    @Deea: Merci Deea..acum sper sa-l primesc pana la revelion.

Lasă un răspuns

