Proiecte, proiecte peste proiecte…


Pe scurt:

Si uite ca incet-incet intram si in sesiunea de iarna.. :-S Am o multime de proiecte de facut..pt saptamana asta am 4 proiecte de prezentat: istoria info, mdas, inteligenta artificiala si manag educational…uff..sper sa trec cu bine de sesiunea asta.. 😦

Iubitul meu o sa ajunga si el in sfarsit acasa, maine seara. 🙂 D-abia astept sa ma intalnesc cu el, nu ne-am mai vazut de 1 saptamana si mi-e tare dor de el..mi-e dor si de matzu nostru, de Bagherutza. 😦

Saptamana asta care vine reincep cursurile de dans..d-abia astept!! 🙂 O sa continuam cu valsul, tango si salsa. 🙂

let_s_dance-waltz

P.S: Mult succes in sesiune tuturor studentilor!

Acest articol a fost publicat în 1, Personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Proiecte, proiecte peste proiecte…

  1. danz3l zice:

    Ufff credeam ca numai mie m,i se pare mult:|
    Nu mai am timp de nimic…absolut nimic , da’ o sa treaca :*

  2. rosablu zice:

    @ dany: Mult succes..lasa ca o sa scap noi si de asta! 🙂

Lasă un răspuns

