Kfc


Am descoperit mai devreme un articol pe net..un jurnal al unui tip care a lucrat la KFC..despre cum este preparata mancarea la KFC si mi-a pierit orice pofta..:|

[…] Am semnat un contract de  confidentialitate ceea ce ma impiedica sa postez pe undeva filmele si  pozele facute acolo, cu mine in cadru desigur dar, si acum tine-te bine caci iti voi povesti aventurile mele din bucataria FDS (Fabrica De Sclavi) [..] puiul fie el picand sau nepicant e aruncat in faina cu tot cu sange si intr-o faina plina de cocoloase fac o paranteza (sigur ati mancat produse mai crocante mai zburlite asa de se intreaba toata lumea cum de le iese. e alea sunt cocoloasele), apa la un moment dat devine vascoasa o combinatie de faina plus sos marinat plus sange

Apa sarea pe faianta, cuva se umplea cu faina (asa facea cocoloase mai greu) produsele stateau si cate 2-3 ore pe masa pana sa fie bagate, apa nu se schimba niciodata doar completa. [..] La aparatele in care se prepara bucatile de pui uleiul se schimba o data la vreo 2 luni ceea ce e mai mult decat poate ficatul meu suporta oricum. […]cand se facea curat aveam mereu grija sa hranim
gandaci de bucatarie, ma rog ii descoperisem io intr-o noapte in spatele masinii intr-o scurgere care avea un capac metalic gaurit prins in suruburi in podea..

Cititi mai multe AICI.


Acest articol a fost publicat în www. și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Kfc

  1. Alex`andra zice:

    daca ai stii ce fericita sunt ca nu mananc veci pururi amiiiiiiiin asemenea porcarii 😀
    ma straduiesc un pic sa`l corup si pe prietenul meu sa se lase. sunt sigura ca imi va da dreptate dupa ce va citit toate astea 😉

  2. deea28 zice:

    Tu stii ce e aia concurenta neloiala ? :)) Afla ca lucri asemanatoare cu cele publicate de tine se intampla mai mereu. E pus unul sau altul ba sa spuna din ce ingrediente e facuta o baututra ( vezi campania anti Coca Cola ), sau alte ”secrete ” scornite de ” binevoitori ”.

    Nu mai fi asa credula :)) .

  3. deea28 zice:

    Apropo, ca am citit si comentariile, daca nu e scris de el, atunci de ce ar trebui sa i se dea credibilitate ? Asa pot si eu sa inventez o povestire, o pun pe net si de acolo ea circula. Nu sunt deloc o consumatoare de mancaruri fast food deci ma lasa rece ce spune el acolo, dar daca ar fii asa cum descrie, un sfert din populatia Romaniei am fi in spitale si restaurantul inchis :)).

    Un alt aspect important este faptul ca actiunea relatata se petrece doar intr-un anumit restaurant din Bucuresti, nu in toate. Asadar, la fel cum institutiile de invatamant desi sunt unite prin elevi si activitatile similare ce se desfasoara in ele, niciuna nu se aseamana cu alta ;).

  4. danz3l zice:

    Well, eu nu stiu ce inseamna Kfc :)) ar trebui?
    Nu imi plac fast food-urile de niciun neam…cred ca e mai bine de mine, nu? 😛
    Oricum, si in multe din restaurante se intampla la fel…

  5. Sfarsit zice:

    salut. frumos site ai, dar daca vrei sa ai mai mult trafic sau page rank poti sa iti inscrii siteul gratis la mine in director
    http://classdir.ro/submit.php
    Bafta in continuare

Lasă un răspuns

