Dance Master 2009


Saptamana asta e agitatie mare in capitala Romaniei. 😀 Dansatorii de toate tipurile, din toate colturile lumii se strang la sala polivalenta in cel mai mare eveniment de dans al anului Dance Masters 2009 si se intrec in ce stiu sa faca mai bine – adica  sa danseze. 🙂

O sa ma duc si eu cu prietenul meu, sambata si duminica. 🙂 D-abia astept!

Pentru cei interesati, concursul se tine la sala polivalenta, intrarea e 20 RON. 🙂

Acest articol a fost publicat în www. și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dance Master 2009

  1. cory zice:

    sa povestesti cum a fost

  2. Alex`andra zice:

    vrem poze 😀
    distractie placuta 😉

  3. rosablu zice:

    @cory: daaaaa, d-abia astept!
    @alexandra: sper sa ne lase sa facem poze! :-s

  4. deea28 zice:

    Au spus de eveniment si azi la Antena 1, la Razvan si Dany. Mult succes 😀 .

  5. ioana zice:

    Eu stazi seara merg la sala polivalenta si concurez cu un vals lent+dans de armata e combinatie! Sper sa ma vedeti la tv pe tvr 2! SA imi tineti pumni!

  6. roxana zice:

    eu am dansat acolo 😀 cu echipa mondo dance poop fetele de la grupa:*:*:Xa fost super desi nu am stat pana la sfarsit ptc am fost foarte bolnava dar.. am rezistat sa danses ca e o placere:)) dar loasem multe pastile:P nu le suportx-(:)) poop fetele de la grupa;):X:*abe-a astept sa incep antrenamentele:)

  7. roxana zice:

    cel mai atre an a fost asta cu master dance;):D invidiantine cei care nu ati fost ca merita la ce at-i pierdut;):)) am glm ! sper sa ajungeti si voi cei care nu ati ajuns acolo anu viitor;):P poop duce fetele de la grupa;):X:*

Lasă un răspuns

