Am primit..


..de la scumpa de Deedee

  • Go to Wikipedia. Hit „random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band
  • Go to „Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
  • Go to Flickr and click on „explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
  • Optional: Click randomly on wiki links to get the tracklist of the album.
  • Use Photoshop or similar to put it all together.

Mi-a iesit asa:

coperta

Mda..numai album nu e asta :))) O fi un semn?! :))))

A doua leapşă:

1. Parfumul preferat?

Comme une EVIDENCE

2. Rujul preferat.

Nu am un ruj preferat..imi dau mai mult cu balsam.

3. Şampon şi balsam de păr.

Amândoua de la Nivea ( dar o sa trec la Head&Shoulders cât mai curând :-s)

4. Băutura preferată.

Apă :)

5. Brand-ul preferat.

Nivea

6. Cercei, inele sau lănţişor la gât.

Cercei

7. Cu machiaj sau fără.

Cu puţin machiaj..ochii conturaţi, puţin fond de ten, fard..

8. Gel de duş.

Cel de la Nivea. :X

9. Ce nu-ţi lipseşte niciodată din geantă?

Telefonul, cheile, pixurile, parfum, antiperspirant, balsamul de buze, portofelul, crema de maini, creionul de ochi,oglinda, peria de par, pastile,umbrela, farduri, font de ten, anticearca, crema de fatza, discuri demachiante+demachiant, carnetul de student, legitimatia de transport, abonamentul pe 30/102, foi, bilete, memory stick-ul, agrafe de prins parul..plussss alte chesti pe care nu vi le spun. 😀

Leapsa de la Bendeac o scriu alta data. 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Am primit..

  1. Alex`andra zice:

    imi zici, te rog, si mie ce`i chestia aia cu plastic verde la „bot” ?
    am si eu una acasa si , pe cuvantul meu, nu stiu ce saracie sa fac cu ea :”>

  2. rosablu zice:

    @Alexandra: N-am idee 🙂

  3. deea28 zice:

    Andreya, ai cumva o geanta de voiaj dupa tine mereu ? =)) Cred ca intrebarea cu „ce nu iti lipseste din geanta” era vorba asa de zi cu zi :D.

  4. DeeDee zice:

    Mie-mi place 🙂 Ma fascineaza ca la majoritatea celor care si-au facut testul asta le-a iesit ceva ce totusi se potriveste 😀
    La tine, de exemplu, printre toate lucrurile alea, trebuie sa existe si IT 😉

  5. rosablu zice:

    @DeeDee: Pai da..am memory stick-ul..il iau dupa mine ca imi trebuie la facultate :))))

    @deea28: 😀 nu chiar :)))) iti dai seama cand e sa plec undeva cate imi iau la mine. :))

  6. danz3l zice:

    Interesant albumul :))

  7. florynleahu zice:

    ok! sigur nu as vrea sa stiu cum arata gea[man]ta[nul] cu care iesi in oras. 🙂 unde incap toate alea? si nu vreau sa stiu cat cantaresc =))

Lasă un răspuns

