offf…offf


Afara ploua cu galeata 😦 sunt obosita si n-am chef de nimic…Am avut azi 3 laboratoare, unul dupa altul – mangementul proiectelor, TDM, sisteme expert+ cursul de medii virtuale..una din zilele in care tot ce ti-ai dori e sa stai sa lenevesti in pat..:((

Ceva funny:

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la offf…offf

  1. Alex`andra zice:

    cursul de medii virtuale ? :-s ala suna ciudat 😐

  2. rosablu zice:

    @Alexandra:Eeeh,nici eu nu stiu cum o fi cursul de medii virtuale, o sa vad de sapt viitoare :))))

    Aaa..si asta nu e nimic..am avut/am materii de genul: Inteligenta artificiala,sisteme expert,ingineria programarii, geometrie computationala aplicata..s.a.m.d 🙂 Vezi tu, la facultate peste vreo 2-3 ani. 😛

  3. cory zice:

    bietul caine 😀

Lasă un răspuns

