Am plecat


La Dance Master!!!!! 🙂

Later edit: Cum a fost la DM (Dance Masters)

Eu am m fost doar sambata si duminica…

Sambata de la 16:00 la 00:30 !
Duminica de la 18:00 la 22:30 !


Mi-a placut fooooooarte mult concursul. Am fost cu iubitul meu si inca 2 prieteni. 🙂

Mi-a placut atmosfera, a fost ceva de vis, desprinsa din basmele cu printi si printese, mi-au placut copii aia care se miscau incredibil, perechile mature care afisauo eleganta si o senzualitate iesita din comun. 🙂

Duminica seara mi-a placut in mod special momentul cu Dj Vasile, care a invitat publicul la dans..din pacate, n-am reusit sa stau pana la final pentru ca nu mai aveam cu ce sa ne intoarcem acasa. 😐 Am plecat cu rapidul la 23:50, iar la 01:20 eram acasa..:(
Organizarea a fost buna, am avut locuri in fatza 😀 am vazut tot.

Finala de Latino IDSF  a fost castigata de Vladimir karpov si Maria Tzaptashvilli din Rusia.

Locul 2: Gabriele Goffredi si Antoanella Goffredo din Italia.

Locul 3: Andrea Silvestri si Martina Varadi din Ungaria

Au fost suuuperbi! 🙂


Acest articol a fost publicat în www.. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Am plecat

  1. Alex`andra zice:

    si pe mine m`ai lasat aici 😦 urat din partea ta :-<

  2. danz3l zice:

    Succes :*

  3. rosablu zice:

    @dany: 😛 Eu n-am participat!

  4. DeeDee zice:

    Ma invitase si pe mine sefu’ da’ n-am putut veni si asa rau mi-a parut 😦

  5. rosablu zice:

    @DeeDee: Pacat..aveai ce sa vezi! 🙂

Lasă un răspuns

