Facultate,ziua pacalelilor si cateva filme bune


Nu mai am timp de blogareala..mai e foate putin si vine sesiunea, licenta..Trebuie sa ma pun cu burta pe carte!! Azi-noapte am stat pana la 3 dimineata ca sa imi fac un proiect in Toolbook..si tot nu l-am terminat. 😐 E greu fratilor..ne distruge facultatea asta..

Aaaa..nu sunt de acord cu 1 aprilie – ziua pacalelilor. :-?? Pentru ce trebuie sa fie si o zi a pacalelilor? Pierdere de vreme..Au incercat cativa sa ma pacaleasca azi, dar nu le-au iesit. 🙂 Pacalici.

Si cateva filme bune pe care l-am vazut zilele trecute:

The Holiday

Un film reusit..2 povesti de dragoste.Kate Winslet si Cameron Diaz. 🙂  E numai bun de vazut cu persoana iubita.

the-holiday

French Kiss

O comedie romantica cu Meg Ryan. 🙂

french_kiss

Love story

love-story

„Love means never having to say you’re sorry!”

The boy in striped pyjams

boy_in_the_striped_pajamas-movie

Unul dintre cele mai triste filme pe care l-am vazut.. 😦

Acest articol a fost publicat în Personal, www. și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Facultate,ziua pacalelilor si cateva filme bune

  1. cory zice:

    pe primele 3 le-am vazut. Dupa Love story imi venea sa imi tai venele, e mult prea trist pt mine :D. Pe al 4lea nu cred ca o sa-l vad pt ca ai zis ca e trist si s-ar putea sa ma deprime.

  2. Deea zice:

    Pai sa o luam asa : Love Story l-am vazut si am plans mult la sfarsit :D, nici pe mine nu ma incanta aceasta zi de 1 aprlie, mai ales daca se fac glume nesarate.

    Cu facultatea iti urez bafta, ai nevoie de multa rabdare :D.

  3. rosablu zice:

    @Cory: Da..e foarte trist filmul..:| nu te uita la el.
    @Deea: Merci mult. ;*

Lasă un răspuns

