Sarbatori..


Anul asta..ca si anul trecut de altfel, am avut parte de cele mai triste sarbatori..Iar am ramas singura..toata ziua am stat singura. Am cazut intr-o usoara depresie..nimeni nu ma intelege..am atatea lucruri pe cap..ma simt tot mai singura pe zi ce trece..si nu e nimeni care sa ma scoata din starea asta..

Acum cand am nevoie de un umar pe care sa plang, toti imi intorc spatele..prietenul meu imi spune ca ii fac reprosuri si ma iau de el cand tot ce vreau de la el e putina afectiune, o mangaiere…Timpul trece foarte repede, se apropie sesiunea, restantele, examenul de licenta si simt ca nu mai pot..

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sarbatori..

  1. Alex`andra zice:

    mnooo 😦 imi pare rau sa aud una ca asta. da` cum pisici sa nu fie nimeni cu tine ? doar nu erau toti dusi la dracu`n praznic 😡 ?! prietenu` tau la ce`i bun daca nu ti`e alaturi cand ai nevoie de el ?! ufff..men

  2. rosablu zice:

    @Alex’andra: Prietenul nu e bun la nimic.

Lasă un răspuns

