A..fost cutremur..


M-am sperit, mi-a fost teama.. M-am gandit la el. Am vrut sa-l sun..dar m-am oprit..vroiam sa ma asigur ca e bine..
In astfel de momente imi dau seama cat de mici si neinsemnati suntem in lumea asta..se poate sfarsi totul intr-o secunda..:(

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la A..fost cutremur..

  1. danz3l zice:

    Uof…eu n-am simtit nimic.:|
    Vreau si eu vreau si eu sa simt senzatia :))

  2. rosablu zice:

    @danz3l: Mai bine!! E o senzatie naspa..sa se miste patul cu tine si sa se miste toate din casa. 😐

Lasă un răspuns

