Niste chestii


Pana la urma..mi-am dat seama ca am facut o mare prostie 😀 din nervi si suparare. I-am zis multe lucruri urate, adio si altele.
L-am sunat acum cateva zile ca sa ne intalnim si sa discutam. Si..ne-am impacat pana la urma.
Suntem din nou impreuna. Insemn ceva pentru el, mi-a spus ca tine la mine, ca ma iubeste doar ca, cateodata il deranjeaza f. mult felul in care ma port.
Nu trebuie sa mai fiu geloasa si posesiva, pentru ca n-aduce nimic bun. Am gresit de multe ori si sunt constienta de lucrul asta.

Daca ai o relatie nu inseamna ca toate actiunile tale trebuie sa se invarta in jurul celuilalt. Mai exista familie, prieteni.
Nu trebuie sa stau 24 din 24 langa el, sa ies numai cu el, sa facem toate lucrurile in 2, sa stau sa imi pierd timpul gandindu-ma la el „oare ce-o face acum”. 😐

Daca se organizeaza o iesire, si eu nu pot sa ma duc, nu trebuie sa-i zis si lui „stai acasa, nu te duce nicaieri” si daca se duce sa fiu trista. 🙂

Nu pot sa-i interzic sa faca lucrurile care stiu ca ii fac placere. Trebuie sa fiu langa el, ma bucur pentru el.

Atata timp cat exista incredere nu am de ce fiu uracioasa si suparacioasa.

El nu se supara cand ies cu prietenii de la dansuri la un suc, nu se supara cand dansez cu partenerul meu, nu se supara cand plec undeva fara el. 🙂

So..o sa fiu mai atenta pe viitor la tot ce tine de relatia noastra. Iti multumesc pisoi drag! :*

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Niste chestii

  1. Marius zice:

    Cam tarziu dar bine ca ti-ai dat seama. Acum fa-le si pe restul fetelor sa gandeasca la fel 😀

  2. rosablu zice:

    @Marius: Pai da..am inteles cat conteaza libertatea pentru un barbat! 🙂

  3. Marius zice:

    conteaza la fel de mult, indiferent daca esti fata sau baiat. probabil ca nu ai fost in situatia de a avea un iubit super gelos si posesiv sa vezi cat de naspa e.

  4. rosablu zice:

    @marius: ba da..am avut un fost iubit posesiv si gelos..care ma controla la orice ora, ma suna sa vada unde sunt, cu cine sunt..etc. Si..nu prea imi convenea..:|

  5. Marius zice:

    stiu ca mai vorbisem acum mult timp pe tema geloziei si erai de alta parere atunci ( https://rosablu.wordpress.com/2008/07/17/sunt-geloasa/#comments ) dar ma bucur ca acum ti-ai revenit si gandesti cum trebuie.

  6. rosablu zice:

    @Marius: Mda..zic eu, ca m-am schimbat de atunci.

  7. Alex`andra zice:

    genurile astea de faze ma seaca pe mine. sunt mult prea independenta si outgoing ca sa`i dau unui EL raportul. nu`mi place cand ma ia cineva la intrebari si, cu atat mai putin, iubitul meu. si pe mama o reped uneori . . . de EL, ce sa mai vorbim ?!

  8. danz3l zice:

    Nimanui nu-i place gelozia excesiva 😀
    Ma bucur ca oficial iti merge bine >:D<

  9. rosablu zice:

    @danz3l: Nu imi merge bine deloc..:( acum vine sesiunea.

  10. danz3l zice:

    Eee la toti vine sesiunea 😀
    Las caci cum vine–asa si trece :))
    :*

Lasă un răspuns

