Moment


Vreau sa fie totul bine.. am momente in care simt ca tot ce fac e in zadar..ca nimic nu o sa se schimbe.. 😦

Azi parca nu mai sunt eu..sunt obosita si plictisita de tot ce e in jurul meu..

Fausto Papetti- Emanuelle 😦

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Moment

  1. cory zice:

    stare de prostratie….si eu sufar de asa ceva… 😀

  2. santi zice:

    Nu-mi place sa vad un om trist… orice ar fi, o sa treaca, stii bine.
    Hai, sus! Ridica-te! Fa ceva ce n-ai mai facut demult. O plimbare sau un film, ia o pauza de la ce e in jurul tau si fii doar tu!

    P.S. Cum am ajuns in blogroll-ul tau? 🙂

  3. rosablu zice:

    @Santi: Nu mai stiu exact ce cautam..am citit cate ceva de pe blogul tau, mi s-a parut interesant si te-am adaugat la blogroll. 🙂

Lasă un răspuns

