Cum e posibil asa ceva?


Azi m-am dus si eu la facultate, ca tot omul..sa ma inscriu la examenul de licenta. Buuuun..ajung acolo, aglomeratie..ma duc pana in fatza si o rog frumos pe doamna sa-mi dea si mie cele fisa de inscriere si inca o adeverinta. La care doamna asta imi raspunde pe un ton crizat ca sa astept. 😐 Bun. Iau cele 2 foi si ma duc sa le completez..apoi am mers cu inca 3 colegi ca sa vorbim cu profu despre proiect. Dupa asta m-am dus la secretariat..ii dau cele 2 foi..se uita pe media anilor de studiu..si vede ca n-am trecuta media pe sem 1..Si mi-a zis ca am restanta la analiza matematica. 😐 I-am spus ca nu are cum, pt ca am dat restanta in acelasi an si am nota trecuta in carnet cu semnatura cu tot. Si..nimic..mi-au spus ca nu pot sa ma inscriu pentru ca nu am nota trecuta in catalog si sa-l caut pe prof si sa vorbesc cu el. 😐 Am ramas socata…am zis ca nu se poate asa ceva..de ce numai mie mi se intampla??

Am plecat in pasi grabiti spre catedra de matematica..in drum m-am gasit si cu prietenul meu..si m-a vazut cat de afectata eram si cum ma grabeam. 😦 I-am spus si lui si a zis sa nu imi fac griji pentru ca am nota trecuta in carnet. Dar eu nu si nu. 😦
Am mers la catedra de mate si era inchis…era ora 3 si programul se termina la ora 4. :(:( Apoi o doamna mi-a spus sa merg la alta usa..la Idd…Am mers acolo..am intrebat de domnul profesor..si mi-au spus ca pe 28 iunie mai are exam profu..:(:( Si du-te inapoi la secretariat..i-am spus secretarei ca nu l-am gasit si ca e inchis la catedra de mate si am rugat-o sa ma ajute..sa-l contacteze ea pe domnul prof sau sa-mi dea un nr de telefon si…au zis ca NU E TREABA LOR, si sa il caut pe prof. 😐 😐 Am iesit pe usa stresata si nervoasa, ingrijorata..aproape plangand..:( 😦

Si uite asa, din cauza lor..nu am reusit sa ma inscriu azi. 😦 Mda…asta e tara in care traim! Numai la noi, in Romania se poate intampla asa ceva. Adica nu e responsabilitatea lor sa treaca notele in carnet, ele nu au nr de tel ale profesorilor..stau toata ziua intr-un birou si beau cafea..si din cand in cand mai ies la geam ca sa dea adeverinte studentilor..si adeverintele sunt scrise tot de noi..

M-am lungit cu vorba, trebuie sa inchei aici..ma asteapta proiectul de licenta.. 😦 Ufff..sper sa rezolv maine problema asta.

Later edit: Am rezolvat problema. 🙂 Noroc cu domnul profesor ca a fost dragut si a sunat el la secretariat.

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cum e posibil asa ceva?

  1. DeeDee zice:

    Stiu cum e. Nu e treaba lor sa aia, sa ailalta… nici macar sa-si faca treaba lor nu e treaba lor.
    Trebuie sa-i impuste cineva. Ba nu, ca le-ar fi prea usor. Sa-i trimita si pe ei cineva de colo-colo in timp ce li s-a bagat un viermisor mancator in burta, care sa ii roada incet-incet fizic, in timp ce ei se autorod psihic.
    Cand oi fi pe patu’de moarte, oamenii astia vor fi ultimii pe care ii iert. Si asta numai daca o sa am timp.

  2. dooda zice:

    esti la Universitate, nu? daca da, atunci nu ar trebui sa te mire. multa bafta si nervi tari! :*

  3. rosablu zice:

    @DeeDee: „Sa-i trimita si pe ei cineva de colo-colo in timp ce li s-a bagat un viermisor mancator in burta. ” :))) Azi mancau cirese. :))

    @Dooda: Multumesc mult! :*

  4. Vyio zice:

    Si eu am probleme cu licenta. Insa nu cu restantele. De 3 zile ma chinui s-o leg si sa-i pun coperta, si mereu aflu ca modul de asezare in pagina nu e bun. Si uite asa, m-am trezit cu 3 licente copertate si niciuna buna.:))

    Sper sa rezolv maine, pt ca trece timpul repede. Ai grija Andreia. Mult succes :*

  5. Ade zice:

    Sa stii ca situatii asemanatoare sunt si la mine in facultate. Eu m-am inscris fara probleme, din fericire.
    E bine ca s-au rezolvat lucrurile.

Lasă un răspuns

