Licenta


Gata!! Am scapat si de facultate. 😀 Poti sa-mi spui domnisoara licentiata! 🙂

Sunt licentiata in informatica.

Media: 9.25 🙂

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Licenta

  1. DeeDee zice:

    Bravo, domnisoara licentiata! >:D<
    Sa ne traiesti si la mai mare. Urmeaza un master, ceva?

  2. rosablu zice:

    Merci DeeDee :*

  3. cory zice:

    Felcitari!!! succes si de acum incolo :*

  4. rosablu zice:

    Multumesc Cory! :*

  5. Cineva zice:

    sper ca nu la hyperion sau romano-americana sau mai stiu eu ce kkt de „facultate” platita :-& eu sunt la matematica-informatica la universitate, la buget si mai am si bursa, sac! 😉

  6. rosablu zice:

    @Cineva: In niciun caz, am fost la stat.

  7. deea28 zice:

    @ Cineva si toti cei care au idei preconcepute despre invatamantul privat tin sa precizez ca nu toate facultatile private sunt si proaste. De exemplu, pe oricine intrebi de Dimitrie Cantemir o sa spuna ca se invata poate mai mult ca in unele facultati de 2 lei de la stat. Asemenea si despre Titu Maiorescu, Nicolae Titulescu. Faptul ca esti sudent la stat ( nu e cazult tau, Cineva, nu te cunosc, nu imi permit sa te judec ) inseamna ca nu poti copia ? In niciun caz :)).

    Felicitari Andreya ! 🙂

  8. rosablu zice:

    Multumesc deea28. 🙂

  9. Cineva zice:

    De Cantemir stiu ca e ok pt ca am pe cineva in familie acolo. Si nu copiatul e cel mai tragic, aia e o frauda „minora” pe care o face oricine, oriunde. E vorba de coruptia strigatoare la cer si de batjocura care se petrece in cele mai multe dintre fac particulare. Cum nivelul este infinit inferior si cel al pregatirii, cat si cel al candidatilor. Inteleg ca un om de 40 de ani nu are de ales, dar ca tanar absolvent de liceu de 18-19 ani, spune-mi de ce ai opta din start pt o inscriere platita, fara admitere(sau cu una in bataie de joc), in locul unui concurs dur si cu o concurenta mare si bine pregatita, daca te stii capabil si cu ceva in cap si nu numai in buzunare? Desigur, ori pentru ca nu esti capabil, ori pentru ca asa este cel mai facil. Incepand de la metoda de admitere, totul ridica suspiciuni si frustrari. Prejudecatile sunt indreptatite, dupa parerea mea. Uitati-va la scandalurile in care sunt implicate Spiru Haret si Titu Maiorescu. Dupa parerea mea nici nu ar trebui sa existe fac particulare. Cine nu e capabil, sa stea acasa. Nu tre sa fim toti intelectuali, e nevoie si de muncitori. Pai cum sa compari Politehnica cu Hyperion? Sau Universitatea Bucuresti cu Romano-Americana? E strigator la cer.

    Feliciari pentru nota in cazul asta. 🙂

  10. rosablu zice:

    @Cineva: Sa stii ca ai dreptate dar, depinde si de persoana.Eu una n-as fi optat niciodata pentru o facultate gen Spiru Haret, la ID, la fara frecventa etc.

    Multumesc pentru apreciere! 🙂

  11. Vyio zice:

    Uite, nici eu nu sunt de acord cu prejudecatile astea in legatura cu facultatile particulare.
    Eu am studiat la Universitatea Danubius din Galati si spun sincer ca nu-mi pare rau ca am ales o facultate pe care sa o platesc. Sa reamintesc ca si la stat sunt locuri cu taxa? Chiar mai multe decat cele la buget.
    Am ales sa studiez la aceasta facultate, pentru ca, chiar nu voiam sa merg la stat, aici, in Galati si sa dau o gramada de bani pentru un 5 amarat profesorilor de acolo. Mai toti studentii de aici stiu ce „politica” au cei de la stat. In plus, nu mi-a placut niciodata faptul ca nu exista profesori care sa ofere atentie. Majoritatea iti pun in fata un curs, fara sa-l explice, fara sa te ajute sa-l intelegi si iti mai sugereaza sa vii si cu plicul dupa tine daca vrei sa treci un amarat de examen.
    Chiar prietenul meu a fost nevoit sa-si plateasca 2 examene, pentru ca altfel n-ar fi trecut in veci, cu toate ca a invatat pentru acele examene.
    In schimb la Danubius e altfel. N-am dat niciun ban in plus in afara de taxa, nu mi-am luat examenele pe nedrept, iar profesorii sunt o minune. Va spun sincer, majoritatea sunt dispusi sa te ajute cu orice, chiar si cu carti din propria biblioteca, doar pentru a avea un material in plus la licenta. Sa nu mai spun ca am avut multi profesori din strainatate, din Franta, Suedia, Statele Unite si Germania, dar si de la SNSPA din Bucuresti si am avut ocazia sa particip la nenumarate conferinte internationale din cadrul Universitatii ( am invatat un pic de rusa :)) )
    Mie mi-a placut mult la facultate, am fost la zi, si chiar ma gandesc sa mai urmez o specializare la aceeasi universitate.
    Sunt foarte multe persoane care sunt sceptice in legatura cu facultatile private, insa nu toate sunt la fel.

Lasă un răspuns

