Cel mai frumos cadou


Am primit cel mai frumos cadou din partea lui..acum cateva zile, de ziua noastra si nici nu ma asteptam.. 🙂

Cum am intrat la el pe usa m-a intampinat cu un zambet larg, un sarut dulce si cu un buchet frumos de trandafiri rosii. Am ramas placut impresionata. L-am imbratisat tare. 2 ani nu imi sunt de ajuns sa-ti demonstrez cat de mult te  iubesc..Sper ca timpul sa treaca cat mai incet..sa fim fericiti si sa ne bucuram de lucrurile marunte.

Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cel mai frumos cadou

  1. dooda zice:

    la multi ani si mai multa iubire ! 😀

  2. rosablu zice:

    @dooda: Multumesc!! 🙂

Lasă un răspuns

