Mare..


Discutie..

A: dar tu unde ai vrea sa te duci?

El: 😦

El: Sighisoara

El: dar nu ma duc

A:  😦

A: vorbeam de cinema

El: si ash vrea sapt viitoare sa ma duc la mare

El: cu Vlad

A: 😦

A: :((

El: ca el se duce de maine

El: pana miercuri sau joi sapt viitoare

A: bine..

El: si ash merge si eu vreo 3 zile

A: mie niciodata nu mi-ai zis

El: sa ma relaxez

El: pai poate mergem si amandoi

A: lasa..

A: merci.

A: vezi de asta ziceam si ieri

A: oricum

A: nu mai conteaza

El: pai aseara mi-a zis

El: si iti spuneam azi

El: ca ash vrea sa ma duc

A: ai vrea pt tine nu?

A: ai zis vreodata ca ai vrea sa mergem amandoi la mare?

El: e mai greu sa mergem amandoi

El: dar poate o sa mergem

El: la film daca ai vrea sa mergem la Ice Age 3 3D la un cinema din bucuresti, am auzit ca se merita

El: iti da ochelari din aia speciali pt 3D

A: nu vin

El: e ceva rau daca ma duc si eu vreo 3 zile la mare?

El: o sa stau cu vlad

El: si promit ca sunt cuminte

A: du-te

A: faci ce vrei

El: nu te supara pe mine

El: eu nu ash fi asha daca mi-ai spune ca te-ai duce cu Mira la mare

El: chiar ash zice sa te duci

A: gata

A: o sa fiu suparata

A: si faci ce vrei

A: nu e vorba cu cine te duci

A: ci de ce te duci

A: de unul singur

A: si pe mine tot timpul ma excluzi

A: din activitatile tale

A: asa ca

A: poti sa te duci, poti sa faci ce vrei

A: dar sa nu te astepti cand te intorci sau cand pleci

A: sa fiu cu zambetul pe buze

A: oricum

A: la tine a devenit un obicei

A: sa pleci tot timpul

A: asa ca..

El: unde sa plec tot timpul?

A: chiar nu am ce sa mai zic

El: nu am mai fost la mare de vreo 3 ani de zile

El:  😦

A: eu n-am fost de 21 de ani

El: si imi e dor sa stau pe plaja si sa ma balacesc

El: si chiar nu am plecat pe nicaieri

A: nu cunosc senzatia

El: nu stiu, nici in casa asa daca stau nu imi este bine

A: fa ce vrei

El: si acum daca am ocazia sa merg cu Vlad la mare

El: 😦

Acest articol a fost publicat în www. și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Mare..

  1. Vyio zice:

    Mda…cunosc situatia :|…Acum cativa ani mi s-a intamplat si mie 😐 …Si chiar a plecat la mare fara mine..de fiecare data. 😐
    Imi pare rau Andreya 😦

  2. Marius zice:

    1. Iti trebuie un iubit nou
    2. Du-te la mare cu oricine ai ocazia daca tot nu ai fost niciodata
    3. Peste o saptamana jumate o sa fiu in vama veche

  3. rosablu zice:

    @Marius, Vyio: 😦 Pentru el e mult mai important sa plece la mare cu prietenul lui decat cu mine. Si chiar mi-a spus..ca pe el n-are ocazia sa-l vada tot timpul..nici nu stiu ce sa mai cred..ce sa spun, ce sa fac..

  4. rosablu zice:

    @Vyio: Si anul trecut a plecat la mare..chiar de ziua noastra.. 😦

  5. dooda zice:

    eu cred ca raspunsurile ti le dai singura 😦 e naspa cand se intampla asta.. si eu te sfatuiesc sa iti iei o prietena de gat si sa va faceti de cap la mare. cu siguranta nu ii va pica bine nici lui! lots of hugs

  6. cory zice:

    asta e chiar copilarie. Aveam si eu discutii din astea in liceu cu fostul meu prieten. Se poarta ca un pusti de 17 ani si faptul ca te simti exclusa din planurile lui te face sa suferi, dar parca vad ca peste cateva zile o sa scrii un post in care ne spui ce dragutz e el, ca ati discutat, si ca a fost doar o neintelegere.
    Totusi, voi nu aveti niciun plan impreuna pt vara asta?

  7. rosablu zice:

    @cory: Nu am sa mai scriu despre el..se pare ca nu, n-avem niciun plan pt vara asta. El vrea sa fie singur, sa stea la plaja in liniste…

    @dooda: Merci. 😦

  8. Marius zice:

    nu vreau sa ma repet, dar ramane valabil ce am zis in comentariul de ieri…

  9. rosablu zice:

    @Marius: Tu nu erai insurat?

  10. Vyio zice:

    Nu e :)) De unde stiai tu asta? :))

  11. Marius zice:

    : )))) nu sunt. Dar nu pe asta trebuia sa pui accentul. Inainte de pct 3, mai erau inca doua 😛

  12. rosablu zice:

    1. N-am cu cine sa ma duc.
    2. Nu vreau un iubit nou. 😦

  13. Marius zice:

    Uite nici vyio nu are cu cine sa mearga. Vorbiti si rezolvati 😛

    iar cu iubitul, eu spun sa cauti altu. sau macar sa scapi de asta…

  14. rosablu zice:

    @Vyio: Mergem la mare? 🙂

  15. Dedeea zice:

    Offff Andreya draga, am vazut mai multe posturi pe blog cu parti din discutiile cu el. Parerea mea e ca te imbeti singura cu apa rece la fiecare impacare. Dupa cum observi aveti aceasi problema de mult timp dar niciunul nu faceti nimic in sensul asta. Probabil a intervenit obisnuinta, dar sfatul meu e sa te gandesti bine la tine, si sa iti dai seama pana la urma ce baiat meriti.

    Nu o data, nu de doua ori am intalnit situatia in care inainte de o veste din asta se poarta exemplar cu tine, asa cum a facut el de ziua voastra si cel mai dureros e ca lucrul asta mi l-a demonstrat chiar tata. Am avut o perioada super alaturi de el, apoi…..a venit divortul. Si pentru ce ? pentru ce sa suferi ?

    E adevarat, o despartire e dureroasa, dar mai bine acum decat mai tarziu, cand timpul nu o sa te mai ierte, iar suferintele se vor adanci si te vor durea mai tare.

  16. Alex`andra zice:

    poate-s eu prea mică şi nu înţeleg dar, totuşi, de ce te chinui tu de una singură şi îi înduri toate măgăriile astea ?!

  17. cory zice:

    subscriu la ce a zis Dedeea si Ale.
    P.S. Nu ai mai scris de mult, ce mai faci? esti mai bine ? 🙂

  18. rosablu zice:

    @Cory: Sunt bine. 😀 Maine dimineata plecam la mare. 🙂

Lasă un răspuns

