Iubeam sau iubesc?


„Imi imaginez altfel prietena mea”

„trebuie sa te invatz eu cum sa ma atragi?”

„cand ma cuceresti tu te cuceresc si eu ”

„am zis ca nu stii sa ma cuceresti nu vreau cuvinte frumoase de dragoste, marturisiri, ma refer la alte aspecte”

” pai nu te prinzi, ca sa ma faci sa imi placa mai mult de tine si sa nu ma mai port urat”

„de ce nu vrei sa gandesti ca o femeie?”

„vrei sa renunti?”

andreya: tu ce vrei? andreya: vrei sa renunt?

El: nu, dar daca iti este greu faci ce vrei

EL: a ce am vorbit zilele astea

EL: s-a rezumat ca eu vreau pe alta?

andreya: pai asta vroiam sa te intreb

EL: m-ai mai intrebat de vreo cateva ori

andreya : si care e raspunsul?

EL:  acelasi

andreya : acelasi care?

EL: nu ma intereseaza alta

EL: asa de usor imi zici toate astea?

andreya : chiar nu mai simti nimic pt mine?

EL: ti-am zis ma port frumos cand simt

andreya : si raspunsul la intrebare

EL: si nici azi nu cred ca m-am purtat chiar asa de urat

andreya : vreau un raspuns

Iulian : simt

Iulian : pt tine

andreya : ce?

andreya : asta e raspunsul?

EL: tin la tine

EL: te mai iubesc

EL: doar ca ti-am spus cand se intampla ceva cu mine trebuie sa iti dai seama

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Iubeam sau iubesc?

  1. Dedeea zice:

    Saptamana viitoare ai sa postezi ca v-ati impacat, asa ai facut mereu :P.

  2. Saint zice:

    O sa sun ca un individ din ala care crede ca se pricepe la toate dar e o chestie pe care am observat-o si la mine, si la cei din jurul meu:

    20-25 de ani este o perioada extrem de agitata pentru oricine. Suisuri si coborasuri pe toate planurile. E perioada cand omul se redefineste, daca vrei. Chiar daca in esenta ramane acelasi, anumite aspecte se schimba. Experienta ii ofera perspective noi asupra vietii, preferintele se schimba si ele. Din cauza asta relatiile de la 20 de ani nu merg intotdeauna… Pentru ca persoana de care te-ai indragostit la 20 de ani s-ar putea sa nu mai fie aceeasi la 23.

  3. Vyio zice:

    Ba iti pasa, desi zici ca nu. Printr-o situatie din asta am trecut si eu si exact aceleasi lucruri le-am spus.
    Stiam insa ca-mi pasa si ca nu pot renunta asa usor. Si stii ce? Acum cred ca e mai bine sa renunti si sa mergi mai departe. Astfel de lucruri te macina pe interior, te lasa fara vlaga si nu vei avea puterea sa mergi mai departe sau sa evoluezi, tu ca persoana.
    El spune ca isi imagineaza altfel fata de langa el, tu de ce mai stai? N-ai cum sa fii alta, vei fi tu mereu, indiferent de hainele pe care le imbraci sau felul in care iti aranjezi parul. Daca el nu e multumit de tine, sa-si caute alta pe plac, nu se te chinuie spunandu-ti asta. Pentru fiecare dintre noi exista cineva care sa ne placa exact asa cum suntem, fara sa ceara imbunatatiri si fara sa ne faca sa ne simtim prost.
    Te inteleg ca suferi, dar vei suferi mult mai mult daca il mai lasi sa te chinuie asa. Caci eu asta inteleg ca face.
    Esti o fata buna Andreya. Si foarte frumoasa. Si cineva te va vrea exact asa cum esti, crede-ma. 😉

  4. Vyio zice:

    Bine, acum nu-ti spun ca nu te poti schimba. Schimbari poti face cate vrei, numai sa te simti tu bine si sa-ti placa. Si e de ajuns.

  5. camelcutza zice:

    acum niste ani aveam o relatie cu un baiat la fel,aveam 56 de kg la 1,68,el zicea ca sa mai slabesc,nu era multumit de sex,tot timpul avea ceva de zis,si cat de greu mi-a fost,m-am despartit de el.acum ori de cate ori vorbesc cu el,ma intreaba daca mai sunt cu iubitul actual,imi zice ca umbla cu fete doar pt sex,ca de fapt la mine a tinut…daca el te-ar iubi cu adevarat,s-ar purta frumos,s-ar gandi ca te face sa suferi,dar el e doar un rasfatat care vrea totul si nu da nimic.Esti prea tanara sa te multumesti cu putin,acum ar trebui sa obtii doar ce e mai bun pt tine.bafta,

  6. dooda zice:

    un om care te vrea schimbata atat de mult, inseamna ca nu te iubeste pe TINE. Iar TU in mod sigur ai multe de oferit. Din pacate lucrurile astea se intampla frecvent, iar Saint are mare dreptate… oamenii se schimba din clipa in clipa..
    oricum, poate e criza de 2 ani 🙂 fiecare trece prin astea. Si dupa certuri, nebunii urmeaza dulcea impacare.. sau impacari 😀 Daca il mai iubesti, se va vedea in ce vei decide sa faci mai departe. Fa ce simti si fii multumita de tine!

  7. DeeDee zice:

    Stiu ce inseamna sa ai un ideal in materie de partener, dar daca fuge vesnic dupa un vis, o sa aiba o surpriza, de care o sa-si dea seama ori dupa 40 de ani, cand o sa inceapa femeia lui perfecta sa se rideze/ingrase, ori abia pe la 80-90 de ani, cand o sa fie singur si nimeni n-o sa-i faca un ceai.

    Cred ca l-au rasfatat ai lui prea tare. Uneori, intr-o relatie se ajunge intr-un punct in care cei doi trebuie sa se desparta. Daca unul este prea slab pentru a face asta, atunci „sarcina” ii revine celuilalt.
    -El tot iti zice ca nu te merita si sa nu pierzi timpul cu el, dar nu e hotarat.
    -Tu stii ca iti face rau sa ramai cu el, dar nici tu nu esti hotarata.

    Da. Asteapta de la tine sa te dai peste cap pentru el, pentru ca asa l-ai invatat. Pentru ca de fiecare data cand noi iti ziceam sa il dai in ma-sa si-n ma-sa marea, tu te intorceai pe calcaie si sperai la cai verzi pe pereti.
    Daca si de data asta il ierti, o sa se cheme ca esti masochista. Nu vreau sa te jignesc, asta e cuvantul.

    Cum zicea camelcutza, esti tanara. Daca te dedici de pe acum cuiva care nu te merita, o sa te trezesti TU la 50 de ani (poate chiar si cu un copil, doi) si fara incredere in tine. Eu zic sa imbatranesti langa cineva care te merita.
    Si, din intelepciunea mea, (ca am avut si eu un prieten, cu care eram un fel de Prigoana si Bahmu) iti zic: e rau fara rau, dar mai bine scapi de rau si cauti alt rau, care poate va fi mai putin rau.

  8. Lebadutza zice:

    buna..azi de dimineata..am citit cap coada blogul..unele articole m’au facut sa rad,mi’au amintit de copilarie..insa unele m’au facut sa ma cufund in lacrimi..Si eu am avut probleme cu prietenul…dupa 2ani jum mi’a dat seama k ori ca nu ma iubeste ori nu se multumeste doar cu mine..au fost clipe si frumoase dar mai mult pline de suspiciune..si intr’un final suferinta.. Mi’am luat inima’n dinti,si ne’am despartit… 2luni au trecut…si e a dracului de greu…Numai tu poti alege ce vrei sa faci.. Eu cateodata ma gandeam k „rau cu rau,dar mai rau fara de rau” insa..tot eu ma contrazic zicandu’mi k totusi merit si eu sa fiu iubita, poate nu asa cum o fac eu..pe deplin(si chiar e un defect k ne atasam asa..) dar macar sa simt k ma iubeste..si’mi arata lucrul asta… Bafta multa si indiferent de decizie,Curaj!

  9. deea zice:

    Mulumesc tuturor…ramane de vazut ce va fi mai departe.

  10. Invizibilul zice:

    of of love asta .. 🙂 de ar fi totul asa de simplu!

Lasă un răspuns

