Dasiprimeste.ro


Lamaia si Cireasa, cu ajutorul lui Ananasul aka Adi Stan s-au ga

ndit asa: Este ca ai prin casa lucruri care nu iti mai trebuie sau pe care nu le mai vrei, desi sunt perfect functionale sau estetice? Aici este locul ideal pentru a le posta, cineva sigur le vrea, mai ales in aceste timpuri crizate. Ai nevoie de un lucru nu neaparat nou, pentru care ti-e greu sa faci rost de bani? Precis il gasesti aici.

Asa a luat nastere site-ul dasiprimeste.ro. 🙂

Site-ul acesta l-am descoperit recent si mi s-a parut o

idee fantastica. Asta imi doveste ca inca mai sunt oameni cu sufletul bun, pe lumea asta. Oamenii doneaza in general lucruri care nu le mai trebuie, de la cosmetice, hainutze, carti, manuale,mobila, referate, imobiliare, electronice pana la bilete de calatorie cu avionul.  S-au facut si adoptii. 🙂

Cand o sa am timp, o sa strang si eu lucrusoarele pe care nu le mai port..cu siguranta, vor fi bine primite.

Felicitari intregii echipe dasiprimeste.ro.

photo

Acest articol a fost publicat în www. și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

