Caut colega de apartament


Cum situatia cu ai mei nu  mai merge m-am hotarat sa ma mut intr-un apartament de una singura. 😦 Vreau sa ma mut intr-un apartament cu 2 camere in Ploiesti. Am observat ca  sunt o gramada de apartamente cu 2 camere, mobilate si utilate frumos, la preturi in jurul a 300-350 EURO.
Am vrut sa ma mut si in garsoniera singura, dar e mai greu 😦 pentru ca nu gasesti ceva cat de cat normal in limita a 200 EURO si plus de asta, as vrea sa stau cu cineva pentru ca mai ai cu cine sa mai schimbi o vorba dupa ce vii de la munca si e altceva.
Caut o fata ok, studenta sau angajata, care sa aibe un buget de minim 200 EURO pentru chirie + utilitati (intretinere, cablu, lumina, internet etc.) care impartit la 2 nu sunt mai mult de 200-250 Ron de fiecare.
Eu  sunt o persoana de treabaam 22 de ani  (in curand), lucrez, sunt anul 1 la master si nu vreau decat sa fiu independenta,libera si poate mai fericita.
Daca stiti pe cineva de incredere sau poate sunteti chiar una din voi, va rog mult sa imi lasati un comentariu.

Singurele 2 rugaminti sunt:

1. Nu faceti glume pe seama acestei cereri, este foarte serioasa.
2. Contactati-ma doar daca sunteti cu adevarat dornici, dar mai ales dispusi sa va mutati intr-o luna maxim.

Multumesc frumos tuturor!

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Caut colega de apartament

  1. Mihai Ioan zice:

    Pick me ;))
    Mi-ar place sa te pot ajuta insa nu pot 😐
    Insa dau un tweet 🙂

Lasă un răspuns

