S-a terminat


Scurt si la obiect..vineri l-am rugat sa vina cu mine la dansuri si n-a vrut. Am avut o discutie lunga pe tema asta si mi-a zis ca nu vrea sa vina pentru ca eu o sa fiu fericita si el nefericit.Pana la urma, mi-am dat seama ca e un egoist si nu vrea sa faca nimic pentru mine, nu vroia sa se implice.

In cele din urma mi-a spus ca el nu poate sa mai continue, ca e mai bine sa ne despartim, ca sa nu ma mai faca el sa mai sufar..I-am cerut o explicatie, sa-mi zica ce s-a intamplat, unde am gresit si de ce a ales deciziia asta..tot ce a putut sa zica a fost..”te tog, intelege si tu..nu mai putem continua”, „s-a terminat”…A fost un las..n-a avut curaj sa imi spuna adevarul in fata..oricat de crud ar fi fost..”nu te mai iubesc'< "nu mai vreau sa fiu cu tine" ..m-ar fi adus cu picioarele pe pamant..si as fi trecut mult mai repede peste o despartire de 2 ani jumate..

Acum s-a gandit el sa ma paraseasca..cand aveam mai mare nevoie de el..urma ziua noasta pe 12…ziua mea de nastere..sarbatorile de iarna…m-a lasat singura..:(

Asta e realitatea..trebuie sa il uit, sa ma abtin sa il mai sun, sa-i trimit mesaje..l-am sters si din lista de mess, pentru ca mi-a cerut-o el…si totusi..imi este atat de greu fara el…

Adio..pisoi drag! 😦 😦 Mereu te voi iubi..

Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la S-a terminat

  1. Marius zice:

    …pana la urmatorul. Asa e viata, asta e. Din cate imi amintesc, eu ti-am spus acum mult timp ca nu prea merge asa cum ar trebui…

    Dar viata merge inainte, cu sau fara el. Sunt sigur ca vei gasi pe altcineva mai bun si mai frumos

    :*

  2. Vyio zice:

    Decat sa fie cu tine si relatia sa mearga in continuare asa, mai bine singura. Serios. Tu il iubesti, el nu, pe tine te doare, lui nu-i pasa si tot asa.
    E normal sa suferi acum si sa crezi ca-l vei iubi mereu, insa ar fi cazul sa-ti eliberezi sufletul, sa-l ai pregatit pentru altcineva. Poate viitorul prieten va fi unul potrivit tie, caracterului si personalitatii tale.

    Eu iti dau tie sfaturi, dar avem situatii asemanatoare. :-j

  3. Marius zice:

    asta vroiam si eu sa spun, sunteti in aceeasi situatie. asa ca invatati una de la alta, si mergegi mai departe… cu altcineva (fiecare cu al ei, nu amandoua cu acelasi :P)

  4. cory zice:

    nu dispera! poate ca nu vei fi singura de sarbatori!! stii cum se zice, un sfarsit inseamna un nou inceput 🙂 trebuie sa iesi cu demnitate din situatia asta si priveste cu optimism spre viitor!

Lasă un răspuns

